Нарича се "Ултимативния световен круиз", но социалните мрежи вече имат надеждите да се превърне и в ултимативното риалити шоу.
Круизът потегли на 10 декември от Маями, Флорида, и в първите дни като че ли не се случваше нищо интересно. Интернет обаче има безупречен нюх кога дадено събитие може да се превърне в пикантна драма, която си съперничи и с най-оспорваното телевизионно шоу.
Все пак пътешествието ще продължи девет месеца, а през по-голямата част от това време пасажерите ще са затворени така, както са затворени участниците в "Биг Брадър" например.
Затова потребителите в TikTok вече започнаха залагания какво ще се случи - сватба на борда, бременност, любовен триъгълник...
Сега, в средата на януари, изглежда, че пътниците няма да разочароват десетките, които зорко следят какво става по време на круиза. Явно беше въпрос на време най-смелите да започнат да споделят информация "от кухнята".
Първото видео дойде от травъл инфлуенсърка на име Джени, която споделя какъв е режимът ѝ, откакто е на круиза. Кадрите не показват нищо кой знае колко интересно - фитнес, разходка из кораба, закуска с протеинов шейк - и въпреки това привличат вниманието.
Хората са любопитни как изглежда луксозен круиз, чиято цена на месец започва от 55 хил. долара. Именно това кой колко е платил, за да е на борда на просторния и луксозен кораб, се оказа първият повод за по-сериозна драма.
Както Джени, така и още една инфлуенсърка обясняват в свои видеа в TikTok, че на кораба започва да се поражда напрежение заради онези, които са се бръкнали по-дълбоко в джобовете.
Във видеата се твърди, че заможните гости са третирани по по-различен начин от обикновените пътници - нещо, което никак не е изключено при този тип пътешествия.
Малко след това на борда се развихря и нещо, което потребителите в социалните мрежи наричат "Ананас-гейт". Пътничка на име Адита има залепен за вратата на каютата си хартиен ананас и спекулациите какво ли може да означава стикерът с плода започват да се множат като гъби след дъжд.
Някои подозират, че така Адита сигнализира на останалите пасажери, че тя и съпругът ѝ са склонни на размяна на партньорите в леглото. Други - че дава тайни знаци на някой свой любовник.
Налага се самата жена също да започне да публикува в TikTok, за да даде собствените си разяснения и да посочи, че, не, няма тайни кодове и любовници, а просто семейството ѝ харесва ананаси.
Междувременно заявка за интриги и обещаващо риалити съдържание даде и влогър на име Себастиан, който още от ден трети посочва в постовете и видеата си с кого вече е в съюз и с кого на борда не се понася.
Освен това той обещава да покаже трудно ли е да си 9 месеца на кораб и кой как си е позволил пътуването.
Именно по този начин круизът се превръща в горещо риалити шоу, в което може и нищо да не се случва, но сякаш всеки момент ще стане напечено.
По оценка на Forbes на борда има малко под 2500 души и на всеки е ясно, че е въпрос на време да се зароди някоя драма и тя да бъде уловена с камерите на смартфоните на борда. А жадната за клюки публика е пред екраните и е готова да консумира зрелището.
Интересът, който круизът предизвиква в интернет, започва да безпокои сериозно организаторите от Royal Caribbean.
Наложи се пред NBC News от компанията да припомнят, че на круиза са истински хора със своите проблеми и никой от тях не е платил, за да се превръща в риалити звезда.
"Надявам се всички, включително и онези, които се наслаждават на подобен тип съдържание, да отделят минута и да си припомнят как е етично да се използват социалните мрежи", посочват от Royal Caribbean.