Толкова много време мина от появата на Скарлет Йохансон като сексапилно бижу в „Мач Пойнт“ и толкова малко, откакто намъкна костюма на Черната вдовица, че всички ние забравихме, че тя всъщност е добра актриса.
Хубаво, че съществува Ноа Баумбах, за да ни го припомни. Marriage Story успява да извади от Йохансон всичко онова, което тя принципно си носи, но стои покрито под пластове костюми на Marvel и повърхностно отношение, в което Скарлет бива разглеждана като "жената с най-хубавите гърди" или "актрисата с най-секси форми".
Скарлет Йохансон продължава да е изкусително секси, но по един пораснал начин и именно това успява да покаже Баумбах в новата драма на Netflix.
Тя и Адам Драйвър танцуват сложен танц на любов прерастнала в омраза, от който няма измъкване. До накипрената Лора Дърн Скарлет Йохансон дори стои обикновена - с липсата на букли и дълга коса, и почти никакъв грим. Тя и Драйвър са онези симбиозни партньори на голям екран, каквито искаме да гледаме по-често, но рядко ни се случва.
И ако за някои е учудващо, че Скарлет всъщност е толкова добра драматични роли, то за онези, които познават историята й не би трябвало това да е шокиращ факт. Скарлет Йохансон е дете, когато започва да се снима в киното, а първата й роля е когато е на 10 години.
Едва ли някой вече я помни като злата сестра на малкия Алекс в "Сам вкъщи 3", който филм е касов и сюжетен провал. Но всички я знаят като дъщерята на Робърт Редфорд в "Повелителя на конете".
Филмът, който я прави голяма звезда е "Изгубени в превода" и всички все още не могат да забравят първия кадър с великолепното й дупе, който отваря историята.
Актрисата е на 19 години и нестандартната любовна история й носи номинация за „Златен глобус“ и тържествената титла „секссимвол“.По-късно същата година е поканена да бъде част от журито на филмовия фестивал във Венеция. А малко след това Скарлет непрекъснато е в класациите за най-красиви и най-сексапилни жени, най-красиви гърди, най-желано тяло...
Скарлет Йохансон минава за сноб. Може би защото идва от Ню Йорк и първата си поява на театрална сцена актрисата прави едва на 8 години и от тогава не е спирала да играе. Въпреки разцвета на телевизията, тя и до днес отказва да се снима в сериали. В този смисъл Marriage Story на плазмата вкъщи е най-близкото до малък екран, на което човек може да я види за момента.
Скарлет е родена в Ню Йорк и се определя като градска дама, която има уклон към модерно изкуство и задоволително количество цигари. Майка е от няколко години, женена два пъти и два пъти развеждана и жена, титулована с прозвището "най-сексапилната актриса на планетата" няколко пъти.
Доброто актьорско майсторство е нещо, което тази ниска блондинка владее съвършено и е хубаво, че има кой да ни го припомня. Разбира се, Ноа Баумбах не е единственият прозрял това. Да, Скарлет владее сърцето и мокрите сънища на голям част от мъжката аудитория от времето, в което София Копола решава да я снима във великолепния „Изгубени в превода“. Облото й дупе, обуто в розови гащички, като един от откриващите кадри на филма, не убягва на никой. Оттогава чак до днес Скарлет порасва в сексапилна актриса, чийто чар и физически качества биват интерпретирани на голям екран от множество режисьори.
От Уди Алън, чиято муза е в цели три филма, през Кристофър Нолан, Брайън Де Палма чак до братя Коен, Скарлет може да се похвали с богата филмография на поляризирано и често качествено кино и бликащ сексапил.
От умна ученичка до фатална разбивачка на сърца, Скарлет е играла доста интересни персонажи. Залитането й към комерсиалното кино беше накарало мнозина да забравят, че тя умее актьорството.
Затова й сваляме шапки долу и си припомняме онези нейни роли от последното десетилетие, в които ни е припомнила, че не дупето в кадър е била причината да я харесаме още през 2004-а.