Ново от Apple: стрийминг и услуги, а не устройства

Apple представи собствена стрийминг платформа за гледане на телевизия, с която компанията се стреми да конкурира Netflix, HBO, Amazon Prime и другите популярни стрийминг платформи.

Новата платформа беше представена на събитие, по време на което Apple представи и собствена кредитна карта, с която навлиза в бизнеса с финансовите услуги.

Друга новост, представена от Apple, е платена услуга за видео игри за iPhone.

С представените новини компанията ще се опита  да излезе от полето на досегашния си бизнес с iPhone и да представи нови услуги.

Най-ключовата новост, представена по време на събитието в Калифорния, е Apple TV Plus. Стрийминг платформата е резултат от скъпа инвестиция за оригинално съдържание. Самата платформа беше представена от звезди като Стивън Спилбърг, Опра Уинфри и Голямото пиле от „Улица Сезам".

Новите предавания в платформата на Apple включват сериала „The Morning Show", в който ще видим Дженифър Анистън и Рийз Уидърспуун, както и „Amazing Stories" - съживяване на фентъзи сериала на Спилбърг от 80-те години.

Apple TV Plus е сключила договори за излъчването на програми на HBO, HBO, BBC и ITV.
Под ръководството на Тим Кук Apple се опитва да пробие в Холовуд и да създаде свой нов облик.

За да подчертае промяната, събитието в понеделник, на което бяха представени новите услуги, не включваше представяне и на нови мобилни устройства.

Кредитната карта, наречена Apple Card, е създадена да работи с безконтактната услуга на iPhone - Apple Pay. Новата карта ще позволява на картодържателите да си възвръщат суми, използвайки услугите на Apple. Тя ще бъде пусната в употреба в САЩ през лятото.

Тим Кук обещава тя да представлява „най-значимата промяна в изживяванията с кредитни карти в последните 50 години".

Компанията представи и платена услуга за новини - Apple News Plus, чрез която потребителите получават достъп до над 300 списания, сред които New Yorker, National Geographic и Rolling Stone. Услугата ще струва 9.99 долара на месец и ще бъде достъпна във Великобритания през есента.

Гейминг услугата - Arcade, дава на потребителите си достъп до около 100 игри. Те ще могат да се играят, без да бъдат закупувани извън абонамента.

Новините

Най-четените