Бащи и синове: Наследниците на Бате Асен

Увереността ни стимулира да бъдем истински, неподправени, да подчертаваме нашата индивидуалност. Затова именно тя е основният призив на новата козметична линия bevola на Kaufland, чиято мисия е да ни вдъхновява да се чувстваме добре в собствената си кожа.

Bevola е марка с характер, която осигурява грижа за цялото семейство. Това ни вдъхнови да започнем нова рубрика, в която да ви разкажем историите на няколко бащи и техните синове.

Първо ви срещаме с Йордан Кисимов и неговия син Алекс. Йордан не просто оглавява екипа „Собствени марки" на Kaufland, но е и една от най-колоритните личности, които сме срещали - с доста интересна история, от която черпи шарения си и уверен поглед към света.


Тези от нас, които са изживели своите детски години през 80-те и 90-те, навярно са заспивали с любимата си песен „Къде са ми детските книжки". Зад гласа, изпълняващ тази емблематична детска песничка, стой името Асен Кисимов - обичан български актьор и певец, който до ден днешен продължава да живее заедно с нас в усмивките на децата, в своите изпълнения и роли в театъра и киното.

Наследството, което Асен Кисимов оставя, е не само в музиката, киното и театъра, но и в бащините съвети, за които ни разказва неговият син Йордан Кисимов.

Срещаме се с Йордан Кисимов и 10-годишния му син Алекс. Още щом видиш Йордан, разбираш, че той е човек, който се отличава с чувството си за хумор и с излъчването си - изглежда и говори с такова спокойствие и увереност, сякаш винаги се намира в зоната си на комфорт.

Чувството за хумор и увереността явно са присъщи ценности, които целият род Кисимови носи, или поне те се отличават веднага и у Алекс - докато си говорим, детето се шегува, че в училище от всички предмети, най-много обича междучасието.

Зад тази силно изразена индивидуалност стоят бащините завети на Асен Кисимов към Йордан, които са цяла философия за живота и които Йордан, от своя страна, предава на сина си.

„Основният съвет, който баща ми даваше на всички, беше да запазят детето в себе си. Аз работя по въпроса, но с времето се оказа, че това не е толкова лесно. Човек се учи в течение на живота и колкото повече остаряваш, толкова повече разбираш колко важен е този съвет", разказва Йордан.

Това той се опитва да обясни от малък и на Алекс. Както и още, че в живота си трябва да бъде честен и почтен, какъвто е бил дядо му.

„Баща ми остави във всички спомена за един еталон за честност и почтеност. Мисля, че това са основни ценности в живота на всеки човек. Името, с което ходим, фамилията, която носим и това, което оставяме след себе си."

Да израснеш в семейството на толкова обичан от хората човек като Асен Кисимов обаче, се оказва двояка история. Йордан не е от децата, които прекарват много време с баща си. Асен непрекъснато пътува, има участия в театъра, рядкост са празниците, които той прекарва със семейството и сина си.

Точно затова пък в празник се превръща всеки момент, който Йордан прекарва с баща си, а това са любимите моменти от неговото детство.

„Баща ми беще много обичан и от една страна, това беше хубаво и за мен, защото си заобиколен с внимание от всички страни, с хорската обич. От друга страна, откриваш, че има моменти, в които обичаният от теб човек е повече за други семейства, отколкото за теб, а това е едно безкрайно раздаване и то категорично не е за всеки."

Честата липса на Асен дава на Йордан някои предимства - самостоятелност, разбиране, приемане на обстоятелствата, справяне с всяка ситуация още от малък и не на последно място - убеждението, че животът е цветен за всички и човек трябва да се научи да го вижда и през чуждите очи.

Въпреки че днес Йордан има възможност да прекарва повече време със сина си Алекс, именно на тези неща се опитва да го научи - на самостоятелност и увереност.

Малкото свободно време на двамата е стриктно разграфено - прекарват го заедно най-вече в упражняването на различни спортни активности, каквато отскоро е тенисът на маса, играят и електронни игри, а Йордан не се определя като част от  онези строги бащи, които са против използването на електронни устройства.

„Електронните игри и тази съвременна култура развиват много способности у децата като аналитичност и рефлекси. Затова не забранявам на Алекс да играе - ние нямаме забрани, само ограничения. Разбира се, не трябва да допускаме безкрайното използване на тези устройства, защото то разваля останалото впечатление от живота."

Иначе когато не играе електронни игри и тенис на маса, за Алекс любимият спорт е карате. Той даже се хвали, че преди две седмици е взел успешно изпита си и сега има жълт колан. За всички успехи на Алекс в спорта, а и не само, отново голяма роля има увереността.

Йордан, как помагаш на Алекс да се научи да бъде уверен?

Увереността за мен е вяра в себе си  - изразява се в това да вярваш в собствените си възможности. Ако си добре подготвен, тогава имаш увереност и се справяш с всичко. Мисля, че наскоро Алекс сам успя да види това, тъй като имаше матури, за които се подготвихме наистина сериозно, вложихме много усилия и резултатите бяха прекрасни.

Затова когато знаеш, че си подготвен, нямаш поводи за притеснение.

Как се грижите един за друг?

Слава Богу, към мен грижите за момента не са много, надявам се да мине известно време, докато се наложи повече. Гледаме да се виждаме често, да си разказваме разни неща и да споделяме впечатления.

Вкъщи Йордан често споделя опита от работата си - той е част от екипа на Kaufland България, където ръководи отдела „Собствени марки" на компанията. Динамичното си ежедневие той споделя със страхотния си екип от колеги, с които работата е удоволствие, а всяко предизвикателство носи още по-голяма удовлетвореност.

В момента Kaufland лансира нова козметична линия на европейския пазар - марката bevola. Разкажи ни малко повече за серията и какво можем да очакваме от нея?

Bevola е една много специална марка, създадена с внимателна мисъл и грижа за цялото семейство. Продуктите са наистина много разнообразни - за дамите, за господата и за най-малките, а това с което наистина се гордеем е качеството, което предоставяме на потребителите, които я избират във всички европейски страни, където Kaufland оперира.

Това, което наистина прави bevola марка с характер, е фактът, че е създадена, за да подхранва естествената красота и грижа за тялото.

Какво най-много купуват хората от линията?

Всичко. Линията е много внимателно подбрана според ежедневието на едно семейство. Хората ценят това. Съответно и интересът е към всички продукти, защото те са в цялата част от козметичната серия - има кремове, душ гелове, пяна за бръснене, бебешки артикули. Всеки може да намери каквото му трябва.

Получавате ли вече отзиви за bevola?

Да, доста. Обратната връзка е изключително положителна и най-често е за ароматите и ефектът, който продуктите имат върху кожата, което за нас е сигнал, че хората оценяват качеството на продуктите. Има и много положителни мнения за начина, по който те изглеждат.

За Йордан постоянството и почтеността са се превърнали в константна величина - както в професионално отнощение, така и в семейството.

Почтеност, увереност и постоянство - това са съветите на един баща към неговия син. Съветите, с които поколението Кисимови се гордее.

Новините

Най-четените