Кофа ледена вода за Марк Зукърбърг

Ако някога сте искали да накарате Марк Зукърбърг да страда, имате късмет.

Създателят на Facebook е поредната публична фигура в САЩ, която доброволно се залива с кофа студена вода. Той последва примера на CEO-тата на Twitter, Amazon и Microsoft. Поводът не е, че имат нужда да изпият чаша студена вода и преосмислят целите на бизнеса си, но все пак е добра инициатива.

"Предизвикателството на ледената кофа" вода е движение, което цели да направи хората по-осводомени за болестта на Лу Гериг, наречена в медицината Амиотрофична латерална склероза. Когато някой приключи да се полива с ледена вода, трябва да посочи други трима, които в следващите 24 часа или да направят същото, или да дарят пари или и двете.

Зукърбърг е предизвикан от губернатора на Ню Джърси Крис Кристи и приема облога. След като приключва със задачата си, можем да го чуем как казва "Това беше наистина студено". Тримата, които той посочва на края на клипая са съоснователя на Microsoft Бил Гейтс, колежката на Зукърбърг Шерил Сандбърг и генералният директор на Netflix Рийд Хейстингс.

Зъкърбърг обаче не е първото CEO, което участва в кампанията и си полива главата със студена вода. Ето ги и Дик Костоло, CEO нa Twitter, и Сатя Надела - CEO на Microsoft, които също се поляха с вода през изминалата седмица.

Надела на своя страна предизвика един от основателите на Amazon Джеф Безос и Лари Пейдж - CEO на Google. А маркетинговият директор на Apple Фил Шилер е предизвикал CEO-то на компанията Тим Кук, когото също се надяваме да видим мокър и зъзнещ.

 

#1 Harry 14.08.2014 в 20:35:07

Тъпа статия, разказва тъпа история, за безсмислени постъпки, на известни хора. Светът не върви на добре!

#2 Borracho 15.08.2014 в 00:59:19

Пуснете статия, когато почнат да се/ги заливат с други работи. Бахти колко тъпи статии почнаха да пльоскат тука..

#3 Aleksander Stefanov 15.08.2014 в 13:42:32

Не, че нещо, де... ама да се напише на разбираем и за средностатистическия индивид език какво представлява заболяването, разни симптоми и прочее, би предизвикало къде-къде по-голям интерес от разни "звезди", поливащи се със земна пот. Дали ако го направи някой си Леви Атан от Армения, Жак Жабак от Франция или Макаронино Пицано от Италия, трима мъже на средна възраст със скромни доходи, резултатът ще е същия? За мен е по-важно посланието, не посланикът.

#4 Гризли 15.08.2014 в 16:04:31

Вместо да се заливат нямаше ли да е по-добре да дарят пари за каузата? Не знам това какво е - стиснатост или опит да се покажат забавни?

#5 deowin 15.08.2014 в 20:39:25

Хейт, хейт, хейт.. Всъщност повечето, които се включват в тази кампания, също така даряват пари за каузата. А в цялата показност има добра идея - да популяризира болестта. Колкото повече хора чуят за ALS, толкова повече ще да дарят пари за научни изследвания. Дали работи? Явно да: http://www.google.com/trends/explore#q=ALS http://www.nbcnews.com/feature/making-a-difference/striking-out-als-ice-bucket-challenge-brings-flood-donations-n177896 Нека коментарите за това, че Алцхаймер и рак са значително по-гадни болести, а деца в Африка умират от глад, да започнат!

Новините

Най-четените