Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Елитният стриптийз клуб, който завладя Instagram и звезди като Шак О'Нийл

"Demon Time" съблазнява десетки хиляди потребители, сред които немалко популярни имена Снимка: iStock
"Demon Time" съблазнява десетки хиляди потребители, сред които немалко популярни имена

В САЩ има две тревожно растящи статистики. Първо, тази на заболелите и починалите от новия щам на коронавируса. Второ, на безработните, които стават все повече.

Сред тези, които вече са изгубили работата си, е 23-годишната Муни от Манхатън. Преди здравната криза с COVID-19 тя работи на две места, за да може да си позволи живота в елитния нюйоркски квартал.

Сутрин младата жена е касиерка в закусвалня, а следобед - хостеса в японски ресторант. В средата на март месец, дни преди пандемията да удари Голямата ябълка, Муни губи прехраната си и изпада в паника как ще покрие наема и сметките си.

От тези страхове я спасява нейна приятелка, която ѝ споделя за "Demon Time" - елитен виртуален стриптийз клуб в Instagram.

Още по-хубавото, както споделя Муни, е, че тя може да танцува гола напълно анонимно със скиорска маска на лицето или като въобще не си показва главата. За сметка на тази удобна анонимност сумите, които тя печели, не са никак за пренебрегване. В една от седмиците, откакто е в "Demon Time", Муни получава почти 6000 долара - невъобразима сума на фона на заплатите ѝ от закусвалнята и ресторанта.

Изведнъж младата нюйоркчанка вече има средства за всичко - от наема, през битовите сметки до дребни глезотии, които си поръчва онлайн. Парите ѝ стигат и за да си купува скъпо дантелено бельо от реномирани марки, с което да продължи да се показва пред обектива и да съблазнява зрителите си.

Тя е една от младите жени, които се адаптират към реалност, в която дори стриптийзът вече е онлайн, в случая - в Instagram. Всъщност обаче "Demon Time" не е замислен като стриптийз клуб и дори не е идея за бизнес, а просто начин един 28-годишен предприемач да се позабавлява в условията на карантинни мерки и строги заповеди хората да си седят у дома.

Джъстин Лабой е познавач на женската красота, но основното му занимание са социалните мрежи и инфлуенсърството.

Той е бивш баскетболен играч, който изоставя спорта, за да поддържа страници във Facebook и Instagram с весели колажи и кратки скечове, където събира десетки хиляди последователи. Социалната изолация го отегчава жестоко и на 12 март той се включва на живо в Instagram като приканва дамите, които го следват, също да се включат във виртуалния купон.

Идеята е да си спретне един истински купон като в хитов клуб - силна музика, ентусиазирана тълпа посетители и изобилие от изкусителни жени, разгорещени от партито.

Лабой в компанията на Риана Снимка: Twitter @ JustinLaBoy
Лабой в компанията на Риана

Въпреки че е 1 през нощта в Ню Йорк, Лабой предизвиква фурор - 60 хил. потребители са онлайн по време на дигиталния купон. Момичетата дават всичко от себе си пред уеб камерите си с предизвикателни танци и смели движения. Някои от тях се разгорещяват дотолкова, че започват да свалят дрехите си или да веят сутиените си над главите.

Следващия път Лабой се включва на живо заедно със свой приятел - Джъстин Диор Комбс, син на рапъра Шон "Пи Диди" Комбс.

Джъстин Диор Комбс Снимка: Getty Images
Джъстин Диор Комбс

Реакцията е още по-масова, а момичетата са още по-амбицирани да дадат всичко от себе си, макар и да са в собствените си домове, не в някой хитов клуб. След няколко подобни партита двамата приятели си говорят и стигат до извода, че ще е лудост да не печелят от лайфовете си в Instagram.

В крайна сметка дамите съвсем доброволно пощуряват, танцуват сексапилно и си свалят дрехите - защо този ентусиазъм да не се окаже печеливш?

Постепенно идеята се избистря - момичетата ще оставят свои банкови сметки или данни в приложения за разплащане, за да могат да получат възнаграждение. Те обаче вече няма само да се движат в ритъм с музиката и, ако решат, да извършат нещо щуро пред обектива, а ще свалят дрехите си съвсем умишлено и, разбира се, напълно доброволно.

Сега всяка сесия с танцьорка на "Demon Time" започва по един и същи начин - винаги в кадър първоначално се вижда чаша наситено червено вино, две бутилки минерална вода от определена марка и звучи едно конкретно парче.

"Demon Time" - началото Снимка: Twitter @ JustinLaBoy
"Demon Time" - началото

След това на преден план излиза танцьорката, обикновено маскирана, и започва изпълнението си. Лабой е своеобразен модератор на случващото се, дава данните за заплащане и приканва зрителите да пращат "бакшиши".

Вече се появяват колажи с прословутата чаша червено вино и бутилките вода и шеги на тема "Ако твоята приятелка знае какво означава това, значи не ти е вярна".

Всеки танц трае около осем минути, след което се преминава към следващото момиче. Не е трудно да се отгатне, че начинанието на Лабой набира популярност и става все по-успешно с всеки изминал ден. Първият ден, в който той пуска на живо разголени мацки, има 800 зрители. На следващия онлайн аудиторията нараства до 5000. Сега в най-силните моменти се събират 40 хил. души, които наблюдават шоуто.

Публиката пък далеч не наброява само воайори и скучаещи интернет потребители, които отчаяно си търсят развлечение.

Сред последователите, които се включват да гледат момичетата на Лабой, са рапърът The Weeknd, диджей Дипло, баскетболистите Шакил О"Нийл и Кевин Дюран и още куп популярни имена.

Главните героини в тези Instagram представления също са доволни. Повечето зрители не пестят средства и изпращат щедри суми към акаунтите на младите жени, а и със зрители като The Weeknd и Шак могат да се очакват солидни бакшиши. Муни не е единствената, за която инициативата на Лабой е спасение от безработицата по време на карантина.

Жена, която се представя като Алексис, споделя, че от началото на дигиталните представления е спечелила над 18 хил. долара във време, в което иначе щеше да остане даже без покрив над главата си, защото хазяинът я е притискал за наема. Алексис, или както ѝ казват феновете - Саша, е убедена, че Джъстин наистина се старае тя и всяко момиче като нея да печелят добри суми пари.

Лабой внимава и да няма обиди и нападки към танцьорките и ако види потребител с неподходящо поведение - той го блокира веднага. Останалите периодично биват приканвани да плащат, ако им харесва гледката на екраните им. Веднъж Джъстин дори се шегува, че "сините стикери" трябва да бъдат по-щедри, като визира Instagram акаунтите на звездите, които са сертифицирани като реални.

Някои потребители превеждат допълнителни суми, за да чуят името си или за да танцува момичето на определена песен. Между самите жени няма никаква конкуренция, категорични са и Муни, и Алексис. Те постепенно се опознават една друга, разменят си окуражаващи лични съобщения и комплименти колко страхотно изглеждат и какви движения имат.

Цялата тази хармония, макар и виртуална, се нарушава от правилата за голота и съдържание за възрастни на Instagram.

Модераторите следят изкъсо Лабой и се опитват да прекъсват всяко живо излъчване, ако засекат в него голота. Затова преди всяко "представление" той създава напълно нов акаунт и обявява в профила си в Twitter името на новия профил и часа, в който момичетата ще са на линия. Оттам нататък публиката знае, че види ли чашата с вино и бутилките с минерална вода, значи е на правилното място.

Рапърът The Weekend се шегува, че е време за "Demon Time" Снимка: Twitter @ TheWeekend
Рапърът The Weekend се шегува, че е време за "Demon Time"

Муни смята, че най-верните фенове на "Demon Time" вече познават любимките си независимо дали са с маска, ски очила или се виждат само от кръста нагоре, което я устройва напълно. Тя не иска да напуска сигурността на интернет анонимността си, защото все в някакъв момент ще ѝ се наложи да се върне в "реалния живот".

За момента обаче се наслаждава на това да печели немалко пари с еротични танци пред камера и сама да си е шеф, което в несигурните времена на пандемия ѝ е напълно достатъчно.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените