Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Има ли място дигиталната комуникация в ритейла?

Отговор от ръководителя на отдел Дигитални комуникации на Kaufland Антон Терзиев Снимка: Kaufland
Отговор от ръководителя на отдел Дигитални комуникации на Kaufland Антон Терзиев

Знаете ли кое е печатното издание, което се чака с най-голям интерес и е с най-голям тираж в България?

Безспорно това е седмичната хартиена брошура на най-голямата търговска верига у нас - Kaufland България. Тя достига до над милион потребители.

Има ли място дигиталната комуникация в модерната търговия попитахме Антон Терзиев, ръководител на свежия дигитален екип на Kaufland България.

Екипът отговаря за дигиталното представяне на лидера в ритейла, за създаване на съдържание за социалните мрежи, сайта, приложението и комуникацията с инфлуенсърите.

"Дигиталните канали са неразделна част от годишната стратегия на маркетинг, HR и PR отделите ни. Чрез правилното им управляване, ние можем да сегментираме и комуникираме с нашите клиенти теми според техните индивидуални интереси и предпочитания. Вярвам, че всеки клиент очаква точно това. Така с един клик на сайта или в нашето приложение, всеки има достъп до най-новите ни оферти и до артикулите, от които той се интересува. Дигиталните канали са изключително ефективен инструмент, който е задължителен за компаниите в ритейла. Kaufland като лидер на пазара е пионер и по отношение на дигитализацията на общуването с милионите клиенти на компанията", казва Антон.

И това е факт.

Kaufland е първата търговска верига у нас, която създаде и започна да развива свой собствен TikTok профил.

Общата платформа на Webcafe.bg и Money.bg за кариерни съвети, която свързва талантите с бизнеса.

Първи влязохме преди година и във Viber. "От няколко месеца имаме и WhatsApp канал и по този начин сме още по-близо до нашите клиенти. Улесняваме ги и те сами могат да изберат най-удобния за тях канал, в който да бъдат информирани за нашите предложения, иновации, социални кампании и каузи", добавя той.

Добрият опит трябва да се споделя, защото така се развива целият трудов пазар. Уроците от практиката са безценни за прохождащите професионалисти и превръщането им в качествени експерти в областта.

Затова и наскоро Антон беше лектор в 9Academy. "Темата на лекцията беше "От дизайн на брошурата до създаване на дигитални кампании и достигане до милиони потребители с различни профили." За мен това не е само лекция, а моята лична история в Kaufland България", споделя той.

Той е и сред лекторите в първата практически ориентирана Бизнес академия Kaufland-УНСС, организирана от лидера в ритейла в партньорство с най-големия икономически университет у нас.

Тя се реализира за втора поредна година и е насочена към студентите от трети и четвърти курс и магистри в УНСС.

Дигиталният маркетинг безспорно е една от професиите на бъдещeто. Припозната ли е обаче тя от младото поколение?

Терзиев е и сред лекторите в първата практически ориентирана Бизнес академия Kaufland-УНСС. Снимка: Kaufland
Терзиев е и сред лекторите в първата практически ориентирана Бизнес академия Kaufland-УНСС.

"Силно впечатление ми направиха интересът и специализираните въпроси, които ми задават студентите в Бизнес академията. Интересът е насочен към процесите и спецификите в създаването на кампания от нулата до нейното реализиране и достигане до правилната аудитория. Нека не забравяме, че дигиталните канали са част от ежедневието на всички ни. Приятно бях изненадан, че тези млади хора, не само разглеждат и търсят информация в тях, а се опитват да разберат и как да ги използват по най-правилния начин. Затова се чувствам горд, че ги запалих за кариерно развитие в моята професия. Определено в бъдеще ще има нужда от много специалисти в тази област", казва Антон.

Антон е и сред менторите във вътрешната програма на Kaufland - K-Mentoring - програма, която цели да насърчи цялостния процес по обмен на знания и умения между колеги, както и да приоритизира ролята на менторството в културата на Kaufland. Тя е сбор от утвърдени добри практики в менторството, които най-големият частен работодател в страната адаптира за първи път към нуждите и културата на бизнеса.

В пилотното издание на програмата участие взеха 26 служители от различни звена на компанията, разпределени в менторски двойки на база професионални интереси и хобита.

Антон е и сред менторите във вътрешната програма на Kaufland - K-Mentoring. Снимка: Kaufland
Антон е и сред менторите във вътрешната програма на Kaufland - K-Mentoring.

Сигурни сме, че Антон е предал от своя опит на своето менти, но го провокирахме с въпроса дали той е научил нещо от него: "Работата с колеги от различни сфери винаги е вдъхновяващо и интересно преживяване за мен. Това ми дава възможността да опозная повече с какво се занимават, да разширя знанията си в различни процеси и казуси от тяхното ежедневие и не на последно място - запознанства. Със сигурност научих много. Споделянето на знания винаги е двустранен процес, което е най-хубавото" отговори за финал Антон.



 

Най-четените