Ryanair обяви всички отменени полети

След като съобщи, че анулира над 2500 полета, Ryanair пусна пълен списък на всички отменени полети през следващите шест седмици.

Превозвачът първоначално публикува засегнатите полети до 20 септември, но сега след натиск от ирландското правителство и потребителски групи пусна всички подробности на сайта си до обявеният срок до 28 октомври (събота).

Пълният списък може да бъде намерен на сайта на авиокомпанита.

От и до София има няколко засегнати полета:

22 ceптeмвpи - F9961 Cтaнcтeд - Coфия и F9962 Coфия - Cтaнcтeд

28 ceптeмвpи, 5, 13,19 и 26 oĸтoмвpи - F9967 Cтaнcтeд - Coфия и F9968 Coфия - Cтaнcтeд

30 ceптeмвpи; 7, 14,21 и 28 oĸтoмвpи - F9967 Cтaнcтeд - Coфия и F9968 Coфия - Cтaнcтeд

Всички засегнати пътници (около 400 хил. души) ще получат обезщетения като общият им размер достига 20 млн. евро. Освен това всеки от тях ще получи имейл с подробна информация как да презавери билета си или да получи обезщететение според законите на ЕС.

Компанията предлага две възможности, ако вашият полет е сред анулираните - да подадете документи за възстановяване на средствата или безплатно да промените отменения полет.

Само днес на територията на Германия са отменени поне шест полета, включително Нюрнберг-Милано, Кьолн-Милано и Берлин-Дъблин. Изпълнителният директор на Ryanair Майкъл О'Риъли каза, че съзадалият се хаос е резултат единствено от действиата на самата авиокомпания.

Една от основните причини е недостатъчно доброто планиране на отпуските на пилотите на авиопревозвача, които в голямата си част съвпадат с натоварения сезон през септември и октомври. Според О'Риъли през ноември ситуацията ще се нормализира, тъй като по принцип компанията няма недостиг на пилоти. Той категорично отхвръли твърденията, че Ryanair има недостиг на персонал.

#1 ZoRoК 19.09.2017 в 11:52:51

"Компанията предлага две възможности, ако вашият полет е сред анулираните - да подадете документи за възстановяване на средствата или безплатно да промените отменения полет." Тия не спират с подигравките ми се струва! Има си закони, според които са длъжни да дадат обезщетения , ако отменят полет и съобщят за това за по-малък срок от 14 дни. В случая е очевидно, че съобщават в последния момент! Страхотни мизерници!

#2 Nenimir 19.09.2017 в 18:42:18

Всички пътници могат да се обърнат към застрахователни компании, възнаграждението е максимално към 400евро, затова и уж компанията предлага толкова. Процедурата е бавна и изисква време, но хората не трябва да се предават, защото иначе подобни превозвачи ще продължават да ни се качват на главите. Не звучи логично, че при условие че отпуските на персонала се планират предварително има проблеми с наличният персонал, освен това могат да се наемат контрактори, но компании като тази предпочитат да създадат неудобства на пътнците пред печалбите. Затова трябва да сме безкомпромисни и да искаме своето, бой до дупка.

Новините

Най-четените