"Дедпул" - най-рисковият проект на „Марвел" - вече официално е огромен глобален хит с 500 милиона долара приходи за 11 дни разпространение, тонове медийно внимание и доминиращо присъствие в социалните мрежи.
Това е първият комиксов филм от тяхната споделена кинематографична вселена, забранен в САЩ за лица под 17 години заради секс, насилие и лош език.
"Дедпул" драматично надскочи и най-щедрите очаквания и може би отвори широко вратата за производството на още много супергеройски филми със съдържание за възрастни.
Всички говорят за обезобразения палав циник с червено-черен дрескод "Дедпул", но сигурно близо 65% от таргет аудиторията на филма е съставена от едва навършили пълнолетие фенбойчета, които изобщо не са гледали други комиксови екранизации с екстремна образност.
Предлагаме ви пет от най-качествените примери, превъзхождащи маркетинговото чудо "Дедпул".