Александър Скарсгард никога не е криел, че гледа с известно разочарование на начина, по който киното често представя секса.
Според актьора, повечето продукции се страхуват от интимността - или я омекотяват до стерилен намек, или я превръщат в мрачна и опасна територия.
"Често намирам секса на екрана за скучен. Има напрежение, натрупване, драма - но веднага щом героите си легнат, е като: "Е, те вече се чукат". Страхотното в нашите сцени е, че имаше емоционална дъга, разказ. Много неща се случват в тези моменти", казва актьорът пред Entertainment Weekly.
Пред изданието актьорът говори за новия си филм Pillion - адаптация по романа Box Hill на Адам Марс-Джоунс, която ни въвежда в света на BDSM не като в подземна сензация, а като в територия на близост и разбиране.
••• Трейлър на Pillion гледайте тук:
Режисьорът Хари Лайтън, познат със смелия си дебют Make Up, отново съчетава физическата уязвимост с нежността на човешките отношения.
В центъра на историята е връзката между Рей - доминантен мотоциклетист, изигран от Скарсгард, и Колин - наивен млад полицай, в ролята на Хари Мелинг, познат с ролята си Дъдли от "Хари Потър".
Между тях се развива не просто афера, а бавно пробуждане - история за власт, доверие и неочаквана нежност.
"Понякога филмите са твърде уважителни и стерилни, или, както при Cruising, превръщат този свят в нещо мрачно и опасно", казва Скарсгард. "Нашият филм е различен. Той се усеща топъл, секси, забавен и странен".
И това "странно" е ключово - Pillion не се страхува да бъде неловък, смешен, дори абсурден. Сцените между героите са едновременно смешни и болезнено човешки.
Един от най-добрите примери според Скарсгард е сцената от рождения ден на Колин. Това е кулминация, в която действието завършва с групов секс на пикник маси сред природата.
"Това е голям, емоционален момент. Не е просто оргия в гората", казва Скарсгард и се усмихва. "Наистина обичам това. Ако почувствам това вълнение, няма никакво притеснение, няма страх. Тогава е просто забавно", заявява актьорът.