Дакота Джонсън често е била изненадвана от собствените си филми - и то не в положителен смисъл.
Затова, когато решава да се посвети на продуцентството, го прави с една основна цел: да защити визията на режисьора и да се увери, че целият екип работи в една посока.
На кинофестивала в Кан тази година Джонсън дебютира не само като актриса, но и като продуцент с черната комедия Splitsville - дело на режисьора Майкъл Анджело Ковино (The Climb).
Филмът бе представен в престижната секция Cannes Premiere, а преди прожекцията Джонсън използва случая, за да разкаже малко повече за продуцентската си компания TeaTime Pictures, която е основала заедно със своята дългогодишна приятелка Ро Донъли.
••• За лошия опит на Дакота Джонсън с "Мадам Уеб" четете тук:
"Начинът, по който изграждаме снимачната атмосфера, е изцяло базиран на енергията, на вибрацията. Имаме категорична политика - никакви задници на снимачната площадка. И още нещо - стараем се абсолютно всеки от екипа да знае какъв филм правим", сподели Джонсън по време на дискусията Women in Motion.
Последното актрисата не казва случайно. Тя има сравнително богат опит, в който очакванията ѝ за филмите са се разминавали с действителността.
"Няколко пъти ми се е случвало като актриса да отида на премиерата на филм, за да го гледам за първи път, и да си кажа: "Уау. Изобщо не е това, което си мислех, че снимаме." Беше много странно преживяване", признава Джонсън.
Според нея отговорните за съществуването на тази пропаст са филмовите студиа, които се страхуват да излязат от предварително зададените шаблони.

"Те нямат желание да създават неща, които са различни, рисковани, плашещи, опасни, сурови, истински и човешки. А аз като актриса търся точно това. И като зрител също го търся. Това е постоянна борба, но ние сме борци. Бутаме се напред. Работим наистина усърдно, за да разказваме историите, които обичаме", споделя звездата от "50 нюанса сиво".
Джонсън твърди, че мисията на продуцентската ѝ компания TeaTime Pictures е да се фокусира точно върху проектите, които големите студиа пренебрегват.
Актрисата признава, че не е лесно да привлече внимание с некомерсиални ленти, зад които не стоят световноизвестни режисьори, но подчертава, че е идеалист и затова ще продължи да защитава представите си за киното.
"Цял живот съм романтизирала тази индустрия, мислейки, че е чиста магия. И да видя какво се случва зад завесите... беше гадно. Но моят хъс е безмилостен и ще продължавам да се боря за историите, в които вярвам", категорична е актрисата.