Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Хотел Трансилвания 4" може да не стигне до кината заради сделка за 100 млн. долара

"Хотел Трансилвания 4" може да не стигне до кината заради сделка за 100 млн. долара

Една от любимите на децата анимационни поредици може да не се завърне на големия екран.

Sony Pictures Animation преговарят с Amazon за продажба на правата за "Хотел Трансилвания: Трансформания", четвъртия филм от поредицата за Дракула и компания.

Сделката е на предполагаема стойност от над 100 милиона долара и ако стане факт, това ще означава, че анимационният филм няма да се появи по кината, а вместо това в глобален мащаб ще се разпространява чрез стрийминг услугата Amazon Prime Video, съобщава "Върайъти". Киноразпространение ще има само на територията на Китай.

Информацията за предполагаемата сделка обаче все още не е официално потвърдена от нито една от двете страни.

От "Александра Филмс", българските разпространители на филма, коментираха пред Webcafe.bg, че за момента "Хотел Трансилвания: Трансформания" е планиран за кинопремиера през октомври, макар да няма твърда дата.

Премиерата на филма вече беше отлагана няколко пъти, а сега се появяват и новините, че такава може и въобще да няма.

"Хотел Трансилвания" е един от големите франчайзи на Sony - досегашните филми са изкарали над 1,3 милиарда долара в световен мащаб. Това, което може да е провокирало Sony към преговорите с Amazon, са растящият брой случаи на болни от коронавирус в САЩ заради делта варианта.

Това е особено предизвикателство за семейни филми от рода на "Хотел Трансилвания", защото не се прилага ваксина за деца под 12 години, а Ню Йорк например вече забрани посещения на неваксинирани лица в затворени помещения, каквито са кината. Други американски градове също обмислят подобна мярка, която би поставила под риск представянето на анимационния филм в боксофиса.

И все пак прехвърляне на "Хотел Трансилвания 4" в Amazon Prime Video би било поредна загуба за самите киносалони, които от началото на пандемията пострадаха както от затварянията и страховете на зрителите, така и от решенията на големи студиа да преместят дългоочаквани филми в стрийминг услуги или да направят смесена премиера на голям и малък екран.

Същото важи и за кината в България, където традиционно анимационните филми се радват на голям успех. Третият филм от поредицата "Хотел Трансилвания" изкара 1,5 млн. лева от престоя си на екран, а предшественикът му - над 1,4 млн. лв., сочат данните на Националния филмов център.

Без значение дали на голям, или на малък екран, "Хотел Трансилвания: Трансформания" ще срещне малките зрители и родителите им с добре познатите чудовища Дракула, Франкенщайн и компания, които този път се изправят срещу ново предизвикателство - трансформирани са в хора. За да не останат завинаги в тази форма, трябва да бързо да намерят "лечение" за състоянието си.

   

Най-четените