Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Пичът от "Големият Лебовски" и Кари Брадшоу се завърнаха

...но, за съжаление, само в реклама на бира за "Супербоул". Снимка: YouTube
...но, за съжаление, само в реклама на бира за "Супербоул".

The Dude отново е тук. Същото може да се каже и за Кари Брадшоу, но феновете катко на "Сексът и градът", така и на филма "Големият Лебовски", не трябва да се ентусиазират твърде много.

Актьорите Джеф Бриджис и Сара Джесика Паркър се завърнаха за няколко секунди в най-популярните си роли за новата реклама на бирата Stella Artois.

45-секундния клип ще бъде излъчен по време на "Супербоул" - финалът на първенството на Националната футболна лига (NFL) на САЩ.

Концепцията на рекламата е проста – че Лебовски и Брадшоу заменят традиционно любимите си питиета с бира. В началото на рекламния клип героинята на Паркър от "Сексът и градът" влиза в ресторант, а сервитьорът веднага й предлага обичайния коктейл "Космополитън". Тя обаче отказва и обяснява, че този път ще иска една бира.

Необичайната поръчка води до хаос – сервитьори изпускат чинии и чаши, а в кухнята избухва пожар. И докато Брадшоу се наслаждава на напитката, в ресторанта влиза култовият Джефри "Пичът" Лебовски (Бриджис).

Той се приближава до бара, където барманът му предлага неговото любимо питие – коктейл "Бял руснак". Лебовски обаче отказва с усмивка и си поръчва една "Стела Ар-тоуз", както произнася името на бирата. Това също предизвиква смут сред служителите. В края на рекламата Лебовски сяда на масата, съседна на тази на Кари и двамата се поздравяват за избора на напитка.

Разочарованието вероятно е по-голямо за феновете на "Големият Лебовски", тъй като Бриджис наскоро сподели кратко видео, в което е в ролята на персонажа. Така се стигна до спекулации, че може би се готви продължение на филма на братята Коен, но вече е ясно, че случаят не е такъв.

Самият Бриджис наскоро коментира, че няма нищо против до края на дните си да бъде свързван с ролята на Пича. Това стана по време на тазгодишната церемония "Златен глобус", където актьорът получи награда за цялостен принос.

При Сара Джесика Паркър и нейната Кари Брадшоу нещата бяха по-ясни, тъй като наскоро се появи друг, по-кратък рекламен клип на Stella Artois с нейно участие. За последно актрисата се е появявала в ролята на Кари във филма "Сексът и градът 2" от 2010-а. Планираният трети филм вероятно няма да се случи. Въпреки готовия сценарий, в края на 2017-а Паркър съобщи, че проектът е прекратен.

Кратката поява на двамата популярни екранни герои в рекламата на бира е дело на рекламната агенция Mother New York. С подбора на актьори (и явния намек за най-популярните им образи) тя очевидно се опитва да привлече вниманието на онази аудитория, която помни с добро 1998-а – годината, в която излиза филмът "Големия Лебовски", а също така започва и сериалът "Сексът и градът".

С други думи рекламата на пръв поглед е насочена към представители на поколението X и по-възрастните милениали.

Петер Ван Оверстратен, вицепрезидент в компанията-производител на бирата AB InBev, обаче обяснява пред AdAge, че Пичът и Брадшоу са "попкултурни икони" и това, че не са се появявали на екран от години "не означава, че по-младата аудитория не ги познава". Вероятно това е стимулирало компанията да реши да рекламира и по време на "Супербоул".

Мачът за купата на NFL всяка година е най-гледаната телевизионна продукция в САЩ, а през 2015-а Super Bowl XZIX стана най-гледаната американска телевизионна програма в историята с 114,4 милиона зрители. Поради тази причина рекламите по време на спортното зрелище струват изключително скъпо за рекламодателите. Така компаниите разработват възможно най-запомнящите се свои рекламни клипове именно за "Голямата игра", а рекламите и филмовите трейлъри, излъчени по време на шоуто, след това се обсъждат в световен мащаб (понякога дори повече от самия мач).

   

Най-четените