Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Когато H&M облече Марк Зукърбърг

Как брандовете отбелязаха 1 април
Снимка: H&M
Как брандовете отбелязаха 1 април

Всеки 1 април ни кара да се впечатляваме от това колко много време и усилия полагат екипите на големите брандове, за да блеснат със забавни несъществуващи продукти и оригинално чувство за хумор.

Тази година Google се оказа на дъното на класацията, след като опитът им да се пошегуват с потребителите на Gmail задейства лавина от недоволство и гняв.

Компанията реши да пусне "нова" функция с име Mic Drop, вдъхновена от анимацията "Миньоните", която без знанието на собственика на мейла, архивира целият поток от конкретна кореспонденция при натискането на специалния жълт бутон.

Впоследствие - дори да получите ново писмо, няма как да разберете, тъй като "доброволно" сте го пратили в архива.

"Първоаприлските шегички са много забавни, но не и когато засягат бизнес-кореспонденцията ми и увеличават шанса за сериозни гафове - като този да пропусна заявка от клиентите си", написа един от недоволните потребители във форума на Google.

И докато технологичният гигант се извиняваше за недоразумението, останалите брандове се надпреварваха да пускат нови продукти с намигване към клиентите си.

Имайте едно наум - ако сте се абицирали да си ги купите, добрата (или лошата) новина е, че не можете да ги намерите никъде.

Първоаприлски продукти, които не съществуват (а трябваше)

Една от най-интригуващите "новини" на 1 април беше анонсът за нова колекция на H&M, вдъхновена от Марк Зукърбърг.

"Още едно нещо, за което вече не се налага да мислиш всяка сутрин", гласеше слоганът на кампанията "Марк Зукърбърг х H&M".

Основателят на Facebook е прочут с това, че гардеробът му се състои от десетки еднакви сиви тениски, еднакви сиви суичъри с качулка и еднакви светлосини дънки.

First day back after paternity leave. What should I wear?

Posted by Mark Zuckerberg on Monday, 25 January 2016

Компанията за онлайн езикови курсове Duolingo "пусна" за продажба бяла възглавница, която позволява на потребителите на научат чужд език, докато спят. Само за 99 долара.

"Гарантираме, че ще владеете езика до изгрев слънце", обещават от Duolingo.

Esurance пък обявиха нова застрахователна полица, която пази къщата на клиента си, за да може спокойно да емигрира, ако неговият фаворит на президентските избори загуби.

Не сте ли си мечтали да можехте да вкусите менюто на някой нов ресторант, вместо само да разглеждате предложенията му? OpenTable вече знае как да ви помогне - само трябва да оближете екрана на iPhone-а си...


Първоаприлските продукти, които ни карат да се тревожим за създателите им

Тази артистична тоалетна хартия, "ръчно сгъната и ръчно перфорирана", е толкова ужасяващо реалистична, че чак е плашеща:

FreshDirect решиха да се пошегуват с нова линия "космическа сол", която е подходяща за всичко - от месо до сладолед. Малко ли са ни всички останали безобразно скъпи "здравословни" подправки?

Сутиени за кучета. Не. Просто не.

Първоаприлски продукти, които вече съществуват (малко или много)

Тази колаборация между Zumba и прахосмукачката Roomba на iRobot всъщност е копирана от епизод на сериала Parks and Recreations.

CommonBond решиха да се пошегуват с пакет ученически заеми за деца в предучилищна възраст. Шегата настрана, оказва се, че подобно нещо вече се предлага за хлапетата в Ню Йорк.

Вече можете да търсите в Google Photos, като използвате емоджи... Дано да се запази и след 1 април.

 

 

Най-четените