Навръх своята 70-годишнина застрахователното дружество ДЗИ откри историческа изложба в столичната Галерия 2.0 и обяви нова кауза - „История с бъдеще". Всяка година 10 таланти от цялата страна ще получават стипендии, за да могат да следват висше образование. Партньор в инициативата е Стопанският факултет на СУ „Св. Климент Охридски", а скоро ще бъде открит и дарителски фонд.
Предстоят специални събития в 10 града на страната, които включват детски празници и концерти с местни и гост изпълнители. Целта на тази благотворителна инициатива е да насърчи финансовата грамотност на хората и да засили корпоративната социална отговорност на компанията.
„ДЗИ е символ на застраховането в България", коментира изпълнителният директор на дружеството Коста Чолаков, който обяви новите инициативи. Всичко тръгва през 1946-та година, което прави ДЗИ най-старата финансова компания в България, а също така и източник на кадри за мениджмънта на следващите играчи на пазара.
Изложбата, която може да се види до 22 май, представя историята на застраховането в България. Могат да се видят стари полици, таблици, документи и учебници, писани от експертите на ДЗИ, които при онлайн заявка могат да бъдат копирани от всеки с желание и интерес.
Там може да научите любопитна информация, например че само 4 на сто от българите живеят под наем, както и как са се променяли тенденциите в застраховането през годините.
На откриването бе представен съвместен Доклад за обществото на ДЗИ и СИБАНК. Финансовата грамотност е първата задача, а останалите направления, в които двете компании фокусират своите усилия, са насърчаване на предприемачеството, околна среда и здраве. В това число влизат инициативи като „Не си сам на пътя" и програмите за младежка заетост чрез стимулиране на малките и средни предприятия.