Норвежкият нискотарифен авиопревозвач Norwegian Airlines спечели симпатиите с креативна рекламна кампания.
Дни след новината за предстоящия развод на Анджелина Джоли и Брад Пит, компанията публикува реклами в британската и норвежката преса с надпис "Брад е свободен".
Под слогана стои офертата за евтини директни полети от Европа до Лос Анджелис - еднопосочен билет от Лондон с всички включени такси излиза 169 паунда, а от Осло - 1199 крони (под 130 евро).
Norwegian Airlines си сътрудничи с M&C Saatchi, която за пореден път показва интересен подход към рекламата на авиопревозвача.
Преди време агенцията използва норвежкото знаме като основа за "пъзел" от различни дестинации, до които лети Norwegian - така трите цвята на флага образуваха знамената на Франция, Полша, Финландия, Холандия и Тайланд.
Полетите от Копенхаген до Лас Вегас пък бяха рекламирани в Instagram със серия от емоджита