Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Дете с играчки пред камера = YouTube звезда

Дете с играчки пред камера = YouTube звезда

Като всяко момченце, Райън обича да се забавлява с бутащи колички, влакчета и строители. За разлика от повечето деца на неговата възраст обаче, той го прави пред онлайн публика от милиони хора.

Той e малката звезда на Ryan's Toys Review - YouTube канал с повече от 2,7 милиона абонати и над 4,4 милиарда (?!?) гледания. Изумителна цифра, предвид това че първите видеоклипове бяха публикувани преди едва 14 месеца.

Отзивите, които Райън получава за своите ревюта, са толкова много, че през март той имаше втория най-голям YouTube канал по данни на сайта Tubefilter, който класира резултатите за популярност според данни на анализаторската фирма OpenSlate.

След предстоящото пускане на класацията за април малкото американче може да достигне и първото място. За март каналът му е генерирал 645,2 милиона гледания, само с 1 милион по-малко от първенеца Джъстин Бийбър.

Ryan's Toys Review има още много „събратя", а видео рецензиите за детски играчки вече са един от главните жанрове във видео платформата на Google.

20 от каналите в YouTube Топ 100 са посветени на играчките.

Disney Car Toys Club, Fun Toyz Collector, Toy Monster, Toys and Funny Kids, Toys and Funny Kids Surprise Eggs, CookieSwirlC, Blu Toys и Hobby Kids TV се присъединяват към Райън в класацията.

Всички те са генерирали 4,7 милиарда гледания само за март, извличайки максимума от увеличаващия се дял на децата от YouTube аудиторията.

И докато малките винаги се радват на разопаковането на играчки, не всеки възрастен е доволен от новата мода. Сред потребителските мнения за мобилното приложение на YouTube в Google Play и App Store вече срещат критики за това, че ревютата на играчки размиват границите между забавлението и рекламата.

Все още обаче има по-популярни ниши в процъфтяващия свят на видеосподелянето за деца и тинейджъри.

Британският геймър Дан Мидълтън, по прякор The Diamond Minecart, известен с видеата, в които играе Minecraft, може да се похвали с 12-я най-голям Youtube канал за последните месеци (№12 за март с 337,4 милиона гледания).

Дан продължава да превръща онлайн популярността си в офлайн приходи с вече разпродадено турне из Великобритания. В момента го следват 10 633 811 души или малко над 3 милиона повече от населението на България.

Тази цифра дори не е най-голямата във video gaming жанра, където британецът KSI (истинско име Оладжиде Олатунджи), станал популярен с уменията си във футболната поредица FIFA, е събрал над 12 милиона последователи от 2008 година насам.

Рекордьор обаче остава ветеранът PewDiePie, който започна със серията гейминг видеа „Let's Play" през 2010 г. и към момента има 44 162 967 последователи.

Ето и няколко други неочаквани жанрове, които попадат в YouTube Топ 100 за момента:

 

 

Най-четените