Българската творческа агенция The Smarts получи престижната международна награда „Еpica" за проекта "Червен телефон". The Smarts e единствената творческа агенция, която взе награда на тазгодишното издание на Epica Awards, като сред номинираните имаше още един участник от България.
Кампанията беше своеобразен експеримент с посетителите на Mall Plovdiv - един червен телефон, поставен на неочаквани места на територията на търговския център в Пловдив чакаше да бъде вдигнат.
Тези, които се престрашиха да го направят, имаха на разположение 15 минути, за да реализират своята покупка, която пък автоматично се превръщаше в подарък за тях. Атрактивната акция само за един ден получи такава популярност, че в следващите няколко издания хората вече с нетърпение очакваха позвъняването на телефона.
Криейтив директор е Богдан Русев, арт директор е Ива Константинова, а копирайтър - Мария Македонска.
Същият проект на The Smarts миналия месец попадна и в селекцията на Ads of the world - международен сайт, който събира най-креативните и най-успешни реклами в цял свят.