Някои от най-успешните международни и локални компании за рекламно и медийно обслужване вече са част от обща група, носеща името adhub.
В нея ще си партнират криейтив агенциите guts&brainsDDB, DNA, Nitram, TribalWorldwide Sofia, медийните PHD и OMD, продуцентска къща Final New и BTL агенцията "Готово".
Рекламният хъб е резултат от дълготрайните им взаимоотношения - 30-годишно сътрудничество в споделеното пространство на булевард "Христо Ботев" №95, което вече ще носи името adhub.
Групата няма да промени дейността и начина на работа в агенциите, като според официалното прессъобщение всяка от тях ще запази своя бранд, екип и бизнес идентичност.
Главният изпълнителен директор Ангелов Парасхакис посочва, че adhub. e "част от стратегията за развитие на групата с цел предлагане на пълен набор от услуги в сектора".
Управляващият партньор в групата Добринка Парасхакис отбелязва, че adhub. ще "продължи да надгражда креативната и бизнес среда в България, инвестирайки в качествени и дълготрайни партньорства".
Новото лого на групата е квадрат, който се отваря като скоби, а по думите на Парасхакис това подчертава "гъвкавостта и стремежа на екипа към отварянето на нови възможности за партньори и клиенти".
В adhub. са обединени таланти от различни области, начело с екипа на guts&brainsDDB. Агенцията оперира на българския пазар от 1993 г. За тези над три десетилетия се налага като основен фактор в определянето на посоката за развитие на рекламната индустрия.
Резултатът е партньорска мрежа от агенции, работили през годините с брандове като Yettel, McDonald's, Allianz, METRO, Lidl, Jameson, Perno Ricard, Zagorka, Ford, EKO, EVN и др.
Екипите на adhub. са отличавани с множество награди, най-новата сред които е бронзoва статуетка от фестивала EuroBest в категория "Radio&Audio" за кампанията "Някои приятелства носят светлина".