Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Иван Янакиев дава началото на комуникационната група Propaganda Group

Иван Янакиев дава началото на комуникационната група Propaganda Group Снимка: Propaganda

Propaganda Group е името на нова комуникационна група от множество компании, опериращи в три бизнес пилъра, чиято цел ще е висока бизнес ефективност в мрежата от доверени партньори.

В основата на инициативата стои предприемачът и комуникатор Иван Янакиев, който има богат опит в областта на корпоративните и вътрешни финанси, стратегическият маркетинг и връзките с обществеността.

Янакиев е член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Първият бизнес пилър на Propaganda Group се фокусира изцяло върху консултантските услуги в комуникационния бранш. Останалите два пилъра, в които групата ще работи, ще бъдат обявени в бъдещ момент, но засега е ясно, че оперират съответно в медийните и стартъп среди.

Предстои да бъде анонсиран и собствен проект, който се разработва в партньорство с университета в Кеймбридж и е базиран изцяло на изкуствен интелект, комбиниран с дългогодишен know-how в областта на инфлуенсър маркетинга.

Част от новата инициатива е агенцията за комуникационно обслужване Propaganda Agency. Там Янакиев си партнира с Елена Станева, която също има над 14 години опит в комуникационния мениджмънт.

"Силно вярвам в новаторския и безаналогов бизнес модел на Propaganda в комбинация с екосистемата ни от доверени партньори. Поставяме социалния капитал, доверието и лоялността на първо място и така събираме екип от добре познати топ специалисти, които трудно биха могли да работят заедно в други условия, предоставяйки на клиентите съвместен продукт", споделя Станева, която е управляващ партньор в Propaganda Agency.

"Във времена на локдаун и рецесии всъщност виждаме чудесен момент за старт на нов тип комуникационна екосистема, докато големите и утвърдени играчи се борят с това да се адаптират бързо, а не могат по множество причини - процеси, структури, хора, култура, технологии или липса на такива. Моментът е огромна възможност за старт на нов, необременен и добре обмислен бизнес модел, който в същото време отговаря адекватно на вече променените нужди на пазара", допълва Иван Янакиев.

Propaganda е част от екосисстема от няколко партньорски независими организации, които ще си споделят експертиза и ще работят заедно по различни проекти. В списъка влизат творческото студио Currant на Георги Янакиев, агенцията за градски комуникации и инициативи Imp-Act на Адрияна Михайлова, платформата за градски брандинг #soSofia, двигателят за градско преобразуване ГРАДОСКОП; както и креативната агенция Мини Маркет на Влади Герасимов.



Най-четените