Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Мадона с нова мъжка играчка

Мадона е новото рекламно лице на Dolce&Gabbana
Мадона е новото рекламно лице на Dolce&Gabbana

Кралицата на попа интимничи с красиво момче за всичко, докато обикаля магазините.

Въпреки че е абсолютно в стила на Мадона, известна с предпочитанията си към агнешкото, папарашките снимки в Twitter са публикувани от самия Стефано Габана по повод новата рекламна кампания, която диктаторите на модата Dolce&Gabbana заснеха с Мадона. 

След като оповестиха, че пускат съвместна линия слънчеви очила с Материалното момиче, която ще бъде лансирана съвсем скоро, дизайнерското дуо избра Мадона и за лице на колекцията си есен-зима 2010.

Фотосесията за принт рекламата вече е реализирана в Харлем от фотографа Стивън Клайн, в присъствието на десетки папараци, чиито снимки Стефано находчиво използва за начален старт на кампанията.

В нея Мадона е именно в ролята на изискана лейди, придружавана от млад красавец по време на шопинг.

Самият дизайнер кометира в Twitter фотосесията в Харлем:

„Снимките станаха фантастични... Мадона е прекрасна... както винаги дава всичко от себе си!" 

Снимките от рекламната кампания на съвместната колекция слънчеви очила на Мадона и италианските дизайнери, ще бъдат пуснати през май, когато ще бъдат лансирани и очилата. Моделите ще са с буквата "М" отстрани, съобщава Фимейл фърст.

"Толкова се вълнуваме. Това още повече ще засили  връзките ни с Мадона и опитът ще е много конструктивен за нас. Тя е много стриктна и е професионалист, който търси съвършенство във всичко", казва Габана.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените