За първи път от 13 години насам няма да се проведе кампанията „Бебе на годината", съобщиха за Дарик от списание „9 месеца". Медията е сменила собствеността си през юли тази година, но предишната собственичка Антония Григорова е запазила правата върху конкурса.
Пред Дарик тя също потвърди, че тази година той няма да се състои, но отказа да коментира подробности с аргумента, че по-късно ще изпрати официална позиция.
Кампанията „Бебе на годината" се провежда от 2000-та година насам, като по традиция двете бебета - което се е родило последно през старата и първо през новата година, се орисват от известни българи и получават подаръци. Бебе 2013 г. обаче няма да има, потвърди за Дарик и новият собственик на списание „9 месеца" Христина Николова.
„Няма да се осъществи, защото бившата собственичка запази марката непосредствено след сделката в регистъра по марките. Ако ние направим това събитие, тя ще ни осъди. Поради тази причина няма да има бебе на годината", обясни тя.
Според Търговския регистър списанието е сменило собствеността си през юли тази година. Оттам обясниха, че предстоят нови и по-интересни кампании, но със сигурност познатата на всички ни „Бебе на годината" няма да е една от тях.
В деня преди и след 2012 година проплакаха 235 бебета - с 16 бебета по-малко в сравнение с кампания "Бебе 2011".