Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

През България, на път за Европа

През България, на път за Европа

България е изходна точка за успешен бизнес в Европа, затова инвестицията у нас е бизнес решение с дългосрочна перспектива. Това беше основното предимство, изтъквано при представянето на България пред 200 фирми от Азия в рамките на инвестиционни форуми в Сеул, Токио и Хонконг.

Три кръгли маси - в Сеул (6 март), Токио (12 март) и Хонконг (14 март), както и конференция в Сеул (7 март) бяха организирани съвместно от Българската агенция за инвестиции и световната бизнес медиа "Файненшъл таймс" с финансовата подкрепа на оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" 2007-2013.

Събитията предизвикаха огромен интерес сред потенциални и настоящи инвеститори, като осигуриха директна комуникация с водещи компании от Азия. Фокус на дискусиите бяха приоритетните икономически сектори: Аутсорсинг на бизнес процеси (BPO), Транспортно оборудване и машиностроене, Информационни технологии и комуникации (ICT), Логистика и транспорт, Електроника и електротехника, Здравеопазване и медицински туризъм.

Лекторите представиха основните предимства за чуждестранни инвеститори - развитието на инфраструктурата, географското разположение, квалификацията на работната сила, защитата на интересите на инвеститорите посредством Закона за насърчаване на инвестициите.

В коментарите си лекторите откроиха някои основни предимства на страната ни като бизнес дестинация: "България може да бъде изходна точка за азиатския бизнес в Европа" (Hee-Su Kim, вицепрезидент, дивизия "Публична политика" в KT Corporation), "Ниските данъци са основна предпоставка за развитие на бизнес в страната" (Nelson Wang, основател и управляващ директор на ACN Worldwide), "Разнообразната природа на България е основно предимство за развитието на бизнес с възобновяеми енергийни източници" (Kihachiro Nishura, президент на "Aquafarm"). Според Мария Шишкова, председател на Българския форум на бизнес лидерите, у нас трябва да се инвестира - при това именно сега.

С бизнес форумите в Азия приключиха инвестиционните събития за промоция на България, организирани по проект "Популяризиране на предимствата за инвестиране в България".

В рамките на проекта бяха организирани форуми и в Европа в края на 2012 г. и в САЩ през февруари 2013 г. Тяхната цел е да повишат информираността относно бизнес климата у нас, секторите, които имат потенциал за развитие, подкрепата от страна на правителството и Българската агенция за инвестиции.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените