Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Сделка за 20 млн. долара - Джони Деп е най-скъпоплатеното рекламно лице на парфюми

Изглежда, че актьорът реабилитира своята репутация Снимка: Getty Images
Изглежда, че актьорът реабилитира своята репутация

Филмовата кариера на актьора Джони Деп може и да е в застой, но по всичко изглежда, че това не се отразява особено много на работата му в други браншове и той определено не е изоставен от своите партньори.

Звездата от "Карибски пирати" е подписал нов договор за сътрудничество с френския моден гигант Dior.

Конкретно става въпрос за подновяване на текущото партньорство по отношение промотирането на серията парфюми Dior Sauvage, което ще донесе над 20 милиона долара на Деп в следващите три години.

Според Variety това представлява най-голямото подобно споразумение за мъжки парфюми в историята, като надминава досегашния рекорден договор на Робърт Патинсън с Dior за 12 милиона долара, както и сътрудничеството на Брад Пит с Chanel за реклама на Chanel №5.

Източници на Variety твърдят, че сделката на Джони Деп с Dior действително се откроява, тъй като стандартните партньорства от такъв тип в парфюмерийната индустрия обикновено варират в диапазона между 2 и 4 милиона долара.

Пример за това е рекламния договор на актьора Крис Пайн, който получава 4 милиона долара в рамките на три години от Armani.

Снимка: Getty Images

Все още няма официални потвърдения от Деп и Dior, но съдейки по историята на тяхното сътрудничество, има много голяма вероятност цифрата от 20 милиона долара да е съвсем реалистична.

Те започват да работят още през 2015 г., когато Деп за първи път става лице на бранда Dior Sauvage. През последните осем години партньорството им е абсолютно непоклатимо, дори в турболентния период на поредицата дела и скандали, съпътствали развода на Деп с Амбър Хърд.

Актьорът загуби участия в някои кино проекти, а имиджът му бе засегнат изключително силно.

През 2020 г. дори бе оказан обществен натиск срещу Dior да прекратят сътрудничеството си с актьора, след като съд във Великобритания се произнесе срещу него по делото му за клевета срещу вестник The Sun по повод статия на Хърд, която го описва като "бияч на съпруги" .

Все пак Деп излезе краен победител в скандалните съдебни сблъсъци с бившата си съпруга и от тогава насам изглежда, че нещата потръгнаха за него.

Самият Бернар Арно - най-богатият човек на света и изпълнителен директор на компанията майка зад Dior - през януари оцени Деп като основната движеща сила за успеха на Sauvage.

Новината за новия договор на актьора с луксозната марка идва на фона на предстоящата премиера на първия му филм след края на делото с Амбър Хърд и изобщо първия му филм за последните три години.

Деп ще се появи на червения килим по време на фестивала в Кан, който ще бъде открит с лентата "Jeanne du Barry" на режисьорката Маиуен льо Беско. Това е голяма новина не само за почитателите на седмото изкуство, но и за Деп, който влиза в образа на крал Луи XV.

Появата в Кан може да бъде определящ момент за него, а сделката с Dior Sauvage изглежда съвпада с вълнението около завръщането му на големия екран и в по-широк план - реабилитирането му на световната сцена.

 

Най-четените