След година под името Max стрийминг платформата на Warner Bros. Discovery се връща към старото си име HBO Max.
Новината беше обявена от компанията по време на презентация пред рекламодатели в Ню Йорк.
Представителите на стрийминг услугата заявиха, че решението не бележи само козметична промяна, а е стратегически завой, който цели да подчертае идентичността на платформата.
Логото на услугата също ще се върне към оригиналната си естетика и цветова схема. От наситено синьо, каквото е логото на Max в момента, цветовете ще се променят към сребристо сиво, както изглеждаше HBO при първото пускане на стрийминг услугата.
От създаването си насам платформата неколкократно сменяше името си, като в различните региони по света беше позната по различен начин. В България например услугата носеше името HBO Go до 2022 г.
Ребрандирането ѝ в Max стана факт на 21 май 2024 г., след като Warner Bros. Discovery обедини съдържанието на всичките си брандове - Warner Bros., Discovery и HBO - в една платформа.
••• Повече за ребрандирането прочетете тук:
От компанията заявяват, че с връщането на старото име поставят качеството пред количеството. Със знака HBO на потребителите ще се гарантира, че няма да получат само повече съдържание, а и смислени и добре разказани продукции.
Warner Bros. Discovery отбеляза също, че са увеличили рентабилността си през последните две години с близо 3 милиарда долара.
"Днес връщаме HBO - символ на най-доброто в медийната индустрия, за да ускорим този растеж през идните години. Силният растеж на нашата глобална стрийминг услуга се дължи на високото качество на нашето съдържание", обяви Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery.
Макар името Max да бе въведено с идеята да обединява и разширява съдържанието на платформата, с времето се оказа, че брандът HBO е не просто емблема, а гаранция за стойност.