Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Платформата Max връща старото си име HBO Max

Логото на услугата също ще се върне към оригиналната си естетика Снимка: WBD
Логото на услугата също ще се върне към оригиналната си естетика

След година под името Max стрийминг платформата на Warner Bros. Discovery се връща към старото си име HBO Max.

Новината беше обявена от компанията по време на презентация пред рекламодатели в Ню Йорк.

Представителите на стрийминг услугата заявиха, че решението не бележи само козметична промяна, а е стратегически завой, който цели да подчертае идентичността на платформата.

Логото на услугата също ще се върне към оригиналната си естетика и цветова схема. От наситено синьо, каквото е логото на Max в момента, цветовете ще се променят към сребристо сиво, както изглеждаше HBO при първото пускане на стрийминг услугата.

От създаването си насам платформата неколкократно сменяше името си, като в различните региони по света беше позната по различен начин. В България например услугата носеше името HBO Go до 2022 г.

Ребрандирането ѝ в Max стана факт на 21 май 2024 г., след като Warner Bros. Discovery обедини съдържанието на всичките си брандове - Warner Bros., Discovery и HBO - в една платформа.

••• Повече за ребрандирането прочетете тук:

От компанията заявяват, че с връщането на старото име поставят качеството пред количеството. Със знака HBO на потребителите ще се гарантира, че няма да получат само повече съдържание, а и смислени и добре разказани продукции.

Warner Bros. Discovery отбеляза също, че са увеличили рентабилността си през последните две години с близо 3 милиарда долара.

"Днес връщаме HBO - символ на най-доброто в медийната индустрия, за да ускорим този растеж през идните години. Силният растеж на нашата глобална стрийминг услуга се дължи на високото качество на нашето съдържание", обяви Дейвид Заслав, президент и главен изпълнителен директор на Warner Bros. Discovery.

Макар името Max да бе въведено с идеята да обединява и разширява съдържанието на платформата, с времето се оказа, че брандът HBO е не просто емблема, а гаранция за стойност.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените