Промяната е сред смъртните врагове на спортните фенове. А ако трябва да се смени стадионът или любимата емблема - тогава е най-зле.
Никой не може да намери логично обяснение на новата визия на логото на Ювентус, но явно торинци си харесват "минималистичния" дизайн. Толкова е минималистичен, че чак плаши - едно "J", сянката му и надпис отгоре. Едва ли привържениците на тима са много доволни.
Но тифозите на "старата госпожа" не са единствените, преживели ужаса на ребрандирането.
Миналото лято плакаха феновете на Манчестър Сити, а преди това с промяната се сблъскаха и много други.
Динамиката на времето, в което живеем, както и пазарът, изискват подобни жертви, но това не пречи да не ги одобряваме.
Провеждащият се в момента Australian Open също промени емблемата от тази година, а толкова приятният черен силует на фона на яркото слънце отстъпи мястото си на мегаминимиластичното AO на светлосин фон.
Но това са реалностите.
Вижте в галерията някои от най-ужасните ребрандирания в големия спорт.