Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Федерер" е най-успешната марка в спорта за 2016 година

Роджър Федерер с актрисата Дженифър Конъли на модната седмица в Париж Снимка: Getty Images
Роджър Федерер с актрисата Дженифър Конъли на модната седмица в Париж

Списание „Форбс“ обяви марката „Роджър Федерер“ за най-успешната за 2016-а в категорията „атлет“. „Форбс“ подреди общо 4 челни десетки, като групира водещите марки в графите: бизнес, състезания, отбори и атлети.

Федерер оглави своята категория с годишен приход от 36 млн. долара, въпреки че бележи спад от 2,7% спрямо миналата година. На второ място е Леброн Джеймс, който прави огромен скок от 26% до общ приход от 34 млн. долара, а трети е голфърът Фил Микелсън с 28 млн. долара. В челната петица са още най-бързият човек в света Юсейн Болт (25 млн.) и Тайгър Уудс (23 млн.), а Федерер остава единственият тенисист в десетката.

Роджър не е излизал на корта от полуфинала на Уимбълдън насам, когато получи контузия в коляното, но пък зад него стоят спонсорски договори с Nike, Wilson, Rolex, Mercedes-Benz, Credit Suisse и Moët & Chandon.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените