Много холивудски звезди създадоха модни марки на свое име - Гуинет Полтроу, Блейк Лайвли и Рийз Уинтърспуун са само някои от тях. Но никой не е отбелязвал подобен успех, който направи Джесика Алба със своята еко-ориентирана козметична компания The Honest Co.
Оценена на повече от милиард, компанията на Алба и на нейния съдружник Кристофър Гавиган се развива на принципа на прозрачността, като предлага козметчини продукти, създадени от естествени, натурални съставки.
34-годишната Алба признава, че е искала да направи нещо, което тя самата да може да ползва по време на бременността си с първото си дете. "Марката от която се нуждаех не съществуваше на пазара, затова просто я създадох".
За съжаление това лято, компанията получи "удар" от страна на някои свои потребители, които заявиха, че предлаганата слънцезащита всъщност е напълно неефективна. Алба коментира, че зa нея e важно да се слушат клиените и ще направи всичко възможно те да са доволни занапред.
Джаред Белски е човекът, благодарение на когото 360i прерасна в непреодолима дигитална сила. Базираната в Ню Йорк компания агресивно зае водещо място в дигиталния маркетинг, като привлече клиенти като Anheuser-Busch, InBev, Jameson, Nestl
Докато е в Истанбул по време на протестите за Парк Гези през 2013-та, Кейвън Бейкпур се вдъхновява и създава Periscope - приложение за мобилно видео, което може да предава "на живо". Неговото онлайн изобретение буквално размести медийния пазар.
"Подобни събития позволяват да се осмисли в широк мащаб силата, автентичността и значението на онова, което виждаме по света в реално време", обяснява 28-годишният Бейкпур. "С моя сътрудник Джо Бернщайн бяхме обсебебни от идеята да направим машина за телепортация - начин да видиш какво се случва по света точно в момента, през очите на някой друг".
Periscope беше продаден на Twitter през март и беше пуснат наново с фанфари. Десет милиона души всеки месец използват приложението, за да предават на живо събития от своя живот, докато компании като Dunkin' Donuts, St-Germain, Nestl
Преди да се присъедини към Instagram като директор по модните партньорства, Ева Чан има опит със социални мрежи. През 2009-та година, докато работи като моден редактор в Teen Vogue, 35-годишната Чан започва да използва Twitter за връзка с читателтие. Впечатлена от нейните умения за работа със социални мрежи, директорката на Vogue Ана Уинтър я назначава за главен редактор на списание Lucky, което е замислено като онлайн издание. Така тя става най-младият главен редактор в историята на модната компания.
Когато този Април Чен напусна медията, тя изненада всички с решението си да работи в Instagram, Обяснението е, че мрежата е много подходяща за фотосесии на дизайнери, модели и блогъри.
Джеръд Грузд работи като стратегически директор и бизнес мениджър в АОL, когато компанията закупува The Huffington Post през 2011-та година.
Собственичката и създателка на TheHuffPost Ариана Хъфингтън написа писмо към персонала след назначаването на 39-годишния Грузд: "Джеръд" има огромен опит на подобен пост и е най-подходящият избор, за да може HuffPost да продължи своята работа по света по иновативен начин във всеки смисъл".
Преди тази длъжност, Грузд работеше в Spotify и помогна компанията да се разрасне до глобална музикална платформа.
Той преподава в Колумбийския университет медии и технологии - един от най-популярните предмети сред студентите. Като преоритет на HuffPost, той определя изнасянето на медията на 17 нови пазара до края на годината и естествено - засилване на мобилната версия.
34-годишната Лорън Крампзи има успешна кариера зад гърба си. През 2008-ма, само четири години след като се присъединява към Ogilvy & Mather, тя става най-младия бизнес директор в историята на агенцията.
А след това следват много успешни проекти и неизбежно издигане в кариерата. Нейни успехи са договорите с компании като Tiffany & Co и Ikea. "Да виждам моя отбор всеки ден и тяхната енергия е онова, с което най-много се гордея", казва тя.
31-годишният Клайн, който освен всичко е и политически анализатор за телекомуниационния гигант MSNBC, започва първия си блог още в колежа, през 2002 година, без особена аудитория.
След дипломирането си, започва работа в The Washington Post, който напуска за малко, за да се върне през 2009 година, като неговата колонка започва да носи най-много трафик на изданието. И понеже това не му е достатъчно, тази година той напусна елитното издание и оглави онлайн платформата Vox. Неговата трансформация от 18-годишен политически блогър до главен редактор на 30 е зашеметяваща и заслужено му носи място в класацията на Ad Week.
Синът на управляващия директор на Time Inc. Джо Рип, е на 37 години и започва своята кариера в изданието още през 1996 година, за да получи едно от най-сладките си повишения чак сега. Но какво повишение - издател на най-елитното спортно издание в Америка!
Всъщност отделно от дебелите си, меко казано, връзки, Брендън Рип показва завидни умения в работата. Той е заемал различни лидерски позиции в медийната империя Time Inc. и е бил издател на Time magazine - едва на 33-годишна възраст. Работил е и за Money и Fortune. Сега той оглавява спортното издание, което все още се радва на завидна аудитория на своята хартиена версия с 18 милиона тираж. Въпреки това, изданието се ориентира твърдо към дигиталната аудитория, като се надява там да отбележи голям ръст. Който от тази година вече е факт и може да се забележи чрез пускането на видео версия и нов редизайн на сайта...
Към 2020-та година 1.4 милиона работи по света ще зависят изцяло от компютрите, но ролята на жените ще бъде в едва 3% от тях. И въпреки че расте броят на дамите, заемащи високи корпоративни позиции, работата в технологичните индустрии си остава доминирана от мъжете. Решма Соуджани иска да промени тази тенденция.
След като открива колко сериозна е технологичната "дупка" между половете, през 2012-та Соуджани създава Girls Who Code - организация за образование, която се стреми да насочва момичетата в сферите на технологиите, инженерството и математиката. Започвайки от курс, който обучава 20 студента за седем седмици в програмиране и уеб-девелопмънт, три години по-късно компанията вече предлага 57 летни програми по програмиране. До края на годината образователната инициатива ще е достигнала общо до 10 000 момичета.
77% от момичетата, които са участвали в тазгодишните летни програми са променили кариерните си планове.
От "House of Cards" до момчешките банди, Америка няма нищо против да привнася ноу-хау от Великобритания, като го представя като свое. Дори и да става дума за жълта преса. И въпреки че си има светли примери за таблоидно писане в лицето на издания като New York Post, Us Weekly и TMZ, винаги има място за още един таблоид.
А когато таблоидното писане има 119-годишна история в лицето на Daily Mail, то успехът е сигурен. Kогато беше пусната в Ню Йорк, американската версия на "десния парцал" (както презрително е наричан в някой среди таблоидът) се озова ръцете на Картин Томсън - редактор от The Huffington Post, която имаше задачата да го направи "абсолютно сензационен".
За двете години, през които е на този пост Томсън направи истинско чудо - тя прекара дните и нощите си пред монитора, следейки за заглавия и интересни събития по света - за да постигне 38-мата позиция на Daily Mail за най-четени издания в Америка - точно след New York Times.
"Наистина се гордея колко се развихме", казва Томсън. "Започнахме с 10 човека в един лофт в SoHo и сега имаме над 100 журналиста в новия ни офис в Astor Place".