Асоциацията на тенисистите професионалисти ATP показа новата верия на емблематичното си лого - шестото в 54-годишната история на организацията. "Обновеният дизайн модернизира визуалната идентичност на ATP, като същевременно запазва наследството и духа, които определят професионалния мъжки тенис", пишат на сайта на Асоциацията.
"Опростено и предназначено за дигиталната ера, новото лого подобрява гъвкавостта на различните платформи и продукти - от излъчванията и социалните мрежи до стоките и брандирането на турнири.
Обновеният знак е проектиран да предава енергията на спорта, като в него е включена извита траектория, която отразява движението на топката по време на мач", се казва още в официалната статия по случая.
"Тенисът непрекъснато се развива - коментира Ено Поло, главен изпълнителен директор на ATP. - За да сме в крак с нашата фен база по целия свят, трябва да разкажем нашата история с креативност и енергия. Новата ни идентичност улавя драмата, прецизността и инерцията на тура, свързвайки се с днешните фенове, като същевременно вдъхновява следващото поколение, което открива тениса за първи път."

