Днес в Женева с тържествена церемония КИА Моторс отпразнува партньорството си с UEFA Europa League. 3-годишният договор за спонсорство влиза в сила от сезон 2018/2019 и продължава до финала на Лига Европа през 2021г.
UEFA Europa League е най-голямото световно състезание по футбол за професионалисти, с участие на 48 клуба от 55 държави в Европа и телевизионна публика от над 1 милиард зрители. Като Официален Партньор, КИА Моторс ще предоставя по 90 автомобила за всеки финал на UEFA Europa League през 2019, 2020 и 2021г. Автомобилният парк ще бъде използван за транспортиране на съдии, делагати, официални и ВИП гости.
КИА ще покани хилядите фенове на популярния спорт да вземат участие в различни активности, организирани от компанията по време на мачовете от UEFA Europa League.
205 млади фенове ще бъдат избрани за Official Match Ball Carrier, като по този начин ще имат възможност да подават футболната топка на съдията преди старта на всяка среща от европейското първенство. КИА ще използва глобалната си мрежа от канали за дигитален маркетинг за да популяризира бранда отвъд пределите на Стария континент.
„Церемонията днес поставя началото на една нова, вълнуваща ера за КИА Моторс и UEFA. Гордеем се, че ще бъдем Официален Партньор на Лига Европа през следващите 3г., като продължение на нашето дългогодишно сътрудничество с най-популярния спорт, не само в Европа, но и по целия свят", коментира Yong-Won Cho, вицепрезидент и маркетинг директор на КИА Моторс Корпорейшън.
„Партньорството с UEFA ни дава възможност да популяризираме още повече бранда и да затвърди имиджа на КИА като модерен производител на качествени автомобили. UEFA Europa League е един от най-конкурентните световни футболни турнири, който предоставя на нашия бранд вълнуваща платформа за контакт с нашите настоящи и бъдещи клиенти в международен мащаб."
„Днес поставихме основи на партньорството между КИА Моторс и UEFA Europa League, най-голямото професионално клубно футболно съревнование в Европа, в което през новия сезон ще вземат участие отбори от 28 европейски държави," каза Peter Willems, маркетинг директор на UEFA Events SA. „Ще работим заедно по отношение ангажираността на феновете в Европа чрез първата световна обиколка Trophy Tour, която ще позволи на футболните запалянковци от цял свят да се срещнат със своите идоли и легенди във футбола. Всеки сезон състезанието достига до 1 милиард телевизионни зрители, 45% от които живеят извън пределите на Стария континент. Днес официално приветстваме КИА Моторс в семейството на търговските партньори на UEFA Europa League за периода 2018 - 2021 и с нетърпение очакваме съвместните ни активности по време на футболните срещи за престижния трофей. С доказан бранд и добър партньор като КИА сме сигурни, че следващите 3 години ще бъдат още по-успешни и вълнуващи."
Посланикът на UEFA и футболна легенда Ернан Креспо каза: „Голям фен съм на Лига Европа. Имам прекрасни спомени от участието ми в състезанията и съм особено щастлив, че през 1999г. имах честта лично да се докосна до ембламатичния трофей. Желая успех и ползотворно сътрудничество!"
Сезон 2018/2019 на UEFA Europa League ще започне на 20-ти септември 2018г. , а финалът ще се състои на Olypmic Stadium в Баку на 29-ти май 2019 г. КИА ще осъществи поредица активности, които ще дадат възможност на феновете да изпитат непосредствено въодушевление и страст от турнира и да споделят ценностите на КИА като създател на качествени автомобили, които доставят неповторимо удоволствие на хора с млади сърца.