Хипердоходоносната сделка на Меган Маркъл и принц Хари с Netflix на стойност 100 милиона долара няма да бъде подновена.
Това съобщават Forbes и People, позовавайки се на свои източници. Двете издания припомнят, че историческата договорка на стрийминг компанията с херцога и херцогинята на Съсекс изтича през септември.
Хари и Меган се споразумяха за създаване на документални филми, документални сериали, развлекателни предавания и детско съдържание за стрийминг гиганта, но голяма част от планираните проекти останаха нереализирани.
Новината за прекратяването на сделката дойде, ден след като Netflix публикува списъка си с най-гледаните програми за годината, от който стана ясно, че кулинарното шоу на Меган Маркъл - "С любов, Меган" (With Love, Meghan) - се е представило отчайващо слабо.
••• Какво мислим за "С любов, Меган" вижте тук:
В глобален мащаб готварските изблици на херцогинята са събрали едва 5,3 милиона гледания, което е класирало шоуто на 383-то място в класацията на Netflix.
Резултатите са незадоволителни, особено предвид вложените средства за реализирането на предаването.
Въпреки това, от Netflix ще подновят шоуто с втори сезон, а Кристи Тийгън (съпругата на Джон Леджънд) е първият потвърден гост.
Годишното обобщение показва, че най-гледаният проект на Хари и Меган е техният документален филм, в който разказват за борбата си с британската преса и студеното отношение на кралското семейство към бившата актриса.
Източници на People посочват, че прекратяването на сделката с херцога и херцогинята на Съсекс е част от по-голямо бизнес решение на Netflix.
Стрийминг компанията е преценила, че съвместната работа с популярни личности не постига желания ефект и по тази причина занапред ще замрази подобни инвестиции.
По същия път премина и сделката с Барак и Мишел Обама, които също имаха договор на стойност 100 милиона долара с Netflix за серия документални филми, които не привлякоха очаквания интерес.
"Те [Netflix] не са разочаровани от това как се развиха нещата. Рядко от тези сделки излизат хитове, но се превръщат в едни от най-обсъжданите предавания за всички времена", казва източник на People.
За Хари и Меган това е второто провалено партньорство, откакто основаха своята компания Archewell.
През 2023 г. Spotify също прекрати сътрудничеството си с двойката. Платформата плати 20 милиона долара за ексклузивно съдържание от херцога и херцогинята на Съсекс, но от сделката се реализира само подкастът "Архетипи", който включваше 12 епизода.
Година по-късно Vanity Fair публикува разследване, в което се твърди, че Меган е тормозила екипа си от подкаста и много от членовете му са напуснали Spotify веднага след като "Архетипи" е бил свален от платформата.
••• Повече за разкритията на Vanity Fair прочетете тук: