Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Рекламата на Dolce&Gabbana, която засегна руските семейни ценности

В Санкт Петербург ще се води дело срещу видео на марката Снимка: Screenshot, YouTube, Dolce&Gabanna
В Санкт Петербург ще се води дело срещу видео на марката

Отрича ли новата реклама на Dolce&Gabbana традиционните семейни ценности? Според прокуратурата в Санкт Петербург отговорът е - да и заради това магистратите настояват видеото на модния бранд да бъде свалено.

Представители на прокуратурата вече са завели дело във втория по големина град в Русия с настояване последната реклама на италианската модна къща, в която момичета целуват момичета, а момчета целуват момчета, да бъде забранена за излъчване в страната.

За това информира обединената пресслужба на съдилищата в Санкт Петербург.

В делото се казва, че видеото съдържа "информация, която отрича семейните ценности и популяризира нетрадиционните сексуални отношения", въпреки че в кадрите са включени и хетеросексуални двойки. Искът предстои да се разгледа на 7 юни.

Видеото на Dolce&Gabbana бе публикувано преди 3 месеца и в описанието му се казва, че е посветено на любовта. Марката споделя, че подкрепя американската организация Trevor Project, чиято дейност е насочена към превенцията на самоубийства сред LGBTQ обществото.

Макар и да изглежда като елементарен пост в Instagram, рекламата с разменящите си ласки хомосексуални двойки има ключово значение за модната марка, след като преди година Елтън Джон поведе бойкот срещу тях, обвинявайки дизайнерите Доменико Габана и Стефано Долче в насаждане на омраза срещу LGBTQ семействата.

Острата реакция на британския поп изпълнител дойде след изявление на двамата дизайнери, в което казват, че са против гей двойките да имат деца чрез сурогатни майки и инвитро процедури.

"Не съм убеден, че децата трябва да се правят по синтетичен начин. Матки под наем, сперма, избрана по каталог.. психотерапевтите не са достатъчно подготвени, за да се справят с ефектите от това експериментиране", каза Долче, който от 20 години има връзка с партньора си Доменико Габана, но нямат планове да отглеждат деца.

"Аз съм сицилианец и съм израснал в традиционно семейство с майка, баща и деца. Наясно съм с факта, че има и друг тип семейства, но не мога да ги възприема", добави Доменико.

Дни след като интервюто им пред италианското списание Panorama излезе на бял свят, британският изпълнител Елтън Джон пусна в социалните си мрежи гневен пост, тъй като той има деца от сурогатна майка и се почувства лично засегнат от думите на дизайнерите.

"Как можеш да кажеш, че има "синтетични" деца? Трябва да ви е срам, че размахвате осъдителните си малки пръсти срещу технологиите, които позволяват на толкова обичащи се хора да сбъднат мечтата си за дете, независимо дали са гей или хетеро", написа Елтън Джон и призова феновете си да не купуват дрехи с марката Dolce&Gabbana.

Отгласът от неговата публикация не закъсня и освен атака срещу двойката италиански дизайнери, потребителите в социалните мрежи започнаха да заливат с негативни коментари звездите, които се появяват публично с дрехи на Стефано Долче и Доменико Габана.

За италианците се наложи да преосмислят бъдещите си изявления в медиите и да покажат публично, че подкрепят LGBTQ общността, от която и самите те са част. Но изглежда, че докато се опитват да омилостивят гей света, ядосаха Русия.

Най-четените