Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Джинът на Райън Рейнолдс, текилата на Джордж Клуни и другите алкохолни брандове на звездите

Джинът на Райън Рейнолдс

Звездата от Deadpool в последните години се възползва от популярността си в социалните мрежи, за да рекламира своя собствен бранд джин – Aviation Gin. Той всъщност купува дял от вече съществуваща компания в Портланд, след което започва бясна кампания по нейното популяризиране.

Преди няколко месеца Рейнолдс ангажира и своя колега и "онлайн враг" Хю Джакмън за реклама на джина, макар в комедийния клип с двамата да се оказва, че Джакмън все още не го е опитал... Снимка: Facebook
Джинът на Райън Рейнолдс

Звездата от Deadpool в последните години се възползва от популярността си в социалните мрежи, за да рекламира своя собствен бранд джин – Aviation Gin. Той всъщност купува дял от вече съществуваща компания в Портланд, след което започва бясна кампания по нейното популяризиране.

Преди няколко месеца Рейнолдс ангажира и своя колега и "онлайн враг" Хю Джакмън за реклама на джина, макар в комедийния клип с двамата да се оказва, че Джакмън все още не го е опитал...
Бърбънът на Матю Макконъхи

От 2016 г. насам актьорът от True Detective изпълнява ролята на "креативен директор" на бранда Wild Turkey, създаден в Кентъки. В тази роля той рекламираше бърбъна, но през април 2018 г. се ангажира още по-лично с компанията, за да представи първото им съвместно творение – Wild Turkey Longbranch.
Текилата на Джордж Клуни

Текилата Casamigos е общо начинание на актьора, бизнесмена Ранд Гербер (съпруг на Синди Крофорд) и Майк Мелдман. Първоначалната им идея е да създадат текила, която няма да предизвиква махмурлук, за да могат по-спокойно да се наслаждават на ваканциите си в Мексико.

Първите им опити обаче са толкова добре приети сред приятелите им, че тримата се вдъхновяват да създадат международен бранд през 2013 г. Той е толкова успешен, че през лятото на 2017 г. Клуни го продава за зашеметяващите 700 милиона долара с възможност за още до 300 милиона в зависимост от представянето на бранда в следващото десетилетие. Снимка: Getty
Текилата на Джордж Клуни

Текилата Casamigos е общо начинание на актьора, бизнесмена Ранд Гербер (съпруг на Синди Крофорд) и Майк Мелдман. Първоначалната им идея е да създадат текила, която няма да предизвиква махмурлук, за да могат по-спокойно да се наслаждават на ваканциите си в Мексико.

Първите им опити обаче са толкова добре приети сред приятелите им, че тримата се вдъхновяват да създадат международен бранд през 2013 г. Той е толкова успешен, че през лятото на 2017 г. Клуни го продава за зашеметяващите 700 милиона долара с възможност за още до 300 милиона в зависимост от представянето на бранда в следващото десетилетие.
Мескалът на Джеси и Хайзенбърг

Арън Пол и Брайън Кранстън се събраха отново след Breaking Bad, за да обявят създаването на Dos Hombres - собствен бранд мексикански мескал. Става дума за мексиканска напитка, създадена от листата на растението агаве.

В пост в социалните мрежи Кранстън разказва как са стояли в суши бар в Ню Йорк, говорейки за връзката, която са изградили покрай снимките на хитовия сериал, и как могат да работят заедно занапред. Тогава на Пол дошла идеята да си направят собствена напитка. И без това вече имат екранен опит в производството на други опияняващи средства. Снимка: Instagram
Мескалът на Джеси и Хайзенбърг

Арън Пол и Брайън Кранстън се събраха отново след Breaking Bad, за да обявят създаването на Dos Hombres - собствен бранд мексикански мескал. Става дума за мексиканска напитка, създадена от листата на растението агаве.

В пост в социалните мрежи Кранстън разказва как са стояли в суши бар в Ню Йорк, говорейки за връзката, която са изградили покрай снимките на хитовия сериал, и как могат да работят заедно занапред. Тогава на Пол дошла идеята да си направят собствена напитка. И без това вече имат екранен опит в производството на други опияняващи средства.
Текилата на Джъстин Тимбърлейк

Еволюцията на Тимбърлейк е очевидна - от член на една от популярните бой банди в света до един от най-успешните солови музиканти. Добавете към това и няколкото холивудски роли и разбира се, бизнес нюха му. 

През 2009 г. създава собствен алкохолен бранд в партньорство със Sauza. През 2014 г. пуска текилата повторно с името Sauza 901. Цифрите накрая всъщност са пощенския код на родния му град - Мемфис, Тенеси. Снимка: Facebook
Текилата на Джъстин Тимбърлейк

Еволюцията на Тимбърлейк е очевидна - от член на една от популярните бой банди в света до един от най-успешните солови музиканти. Добавете към това и няколкото холивудски роли и разбира се, бизнес нюха му.

През 2009 г. създава собствен алкохолен бранд в партньорство със Sauza. През 2014 г. пуска текилата повторно с името Sauza 901. Цифрите накрая всъщност са пощенския код на родния му град - Мемфис, Тенеси.
Абсентът на Мерилин Менсън

Връзва се, нали? Според информацията в сайта на бранда Mansinthe рок музикантът години наред си купува абсент от производителя Маркъс Лайън. Един ден след концерт на Менсън двамата се срещат и се заговарят за изкуство, музика и разбира се, абсент.

Така се появява идеята Лайън да създаде абсент, вдъхновен от музиканта. Разработката му отнема две години, а етикетът е автопортрет от самия Менсън, озаглавен "Когато остарая". Снимка: Getty Images
Абсентът на Мерилин Менсън

Връзва се, нали? Според информацията в сайта на бранда Mansinthe рок музикантът години наред си купува абсент от производителя Маркъс Лайън. Един ден след концерт на Менсън двамата се срещат и се заговарят за изкуство, музика и разбира се, абсент.

Така се появява идеята Лайън да създаде абсент, вдъхновен от музиканта. Разработката му отнема две години, а етикетът е автопортрет от самия Менсън, озаглавен "Когато остарая".
Водката на Diddy

Рапърът Шон Комбс, който е известен с това, че колекционира творчески псевдоними, през последните години сериозно се обвърза и с алкохолни брандове. Пое на гърба си целия маркетинг на френската водка CIROC като за няколко години тя постигна впечатляващ ръст в продажбите си.

Следващият му общ продукт с компанията производител е текилата Deleon, защото очевидно в света на американските знаменитости текилата се радва на доста сериозна популярност. Снимка: Getty
Водката на Diddy

Рапърът Шон Комбс, който е известен с това, че колекционира творчески псевдоними, през последните години сериозно се обвърза и с алкохолни брандове. Пое на гърба си целия маркетинг на френската водка CIROC като за няколко години тя постигна впечатляващ ръст в продажбите си.

Следващият му общ продукт с компанията производител е текилата Deleon, защото очевидно в света на американските знаменитости текилата се радва на доста сериозна популярност.
Водката на Дан Акройд

Актьорът от "Ловци на духове" заедно със свой приятел през 2007 г. основава бранда Crystal Head Vodka. Водката става популярна със своята разпознаваема бутилка, която, както името подсказва, е с формата на череп. Самият Акройд, чиято актьорска кариера е далеч от пика си през 80-те, отделя все повече време за популяризиране на алкохолния бранд. Снимка: Getty
Водката на Дан Акройд

Актьорът от "Ловци на духове" заедно със свой приятел през 2007 г. основава бранда Crystal Head Vodka. Водката става популярна със своята разпознаваема бутилка, която, както името подсказва, е с формата на череп. Самият Акройд, чиято актьорска кариера е далеч от пика си през 80-те, отделя все повече време за популяризиране на алкохолния бранд.
Шампанското на Джей Зи

Когато директорът на компанията производител на шампанското Cristal е попитан какво мисли за това, че всички рапъри пият техния продукт, той отговаря с: "Какво можем да направим? Не можем да забраним на хората да го купуват".

Джей Зи разбира за тези коментари, премахва Cristal от менюто на своя клуб и започва да разпространява послание към феновете си да не пият шампанското. Вместо да рапира за Cristal, той използва парите си, за да инвестира, а по-късно и да купи френския бранд Armand de Brignac, сдобивайки се по този начин със собствено шампанско. Снимка: YouTube
Шампанското на Джей Зи

Когато директорът на компанията производител на шампанското Cristal е попитан какво мисли за това, че всички рапъри пият техния продукт, той отговаря с: "Какво можем да направим? Не можем да забраним на хората да го купуват".

Джей Зи разбира за тези коментари, премахва Cristal от менюто на своя клуб и започва да разпространява послание към феновете си да не пият шампанското. Вместо да рапира за Cristal, той използва парите си, за да инвестира, а по-късно и да купи френския бранд Armand de Brignac, сдобивайки се по този начин със собствено шампанско.
Уискито на Дейвид Бекъм, ама не точно

Тук става дума по-скоро за рекламно партньорство, отколкото за лична бизнес инициатива. Футболната легенда от 2014 г. си партнира с компанията Diageo, с която работи и рапърът Diddy, и е лице на техния луксозен скоч Haig Club. А за да го промотира използва не само своя Instagram, но и обикаля лично из целия свят за различни събития свързани с напитката. Снимка: Facebook
Уискито на Дейвид Бекъм, ама не точно

Тук става дума по-скоро за рекламно партньорство, отколкото за лична бизнес инициатива. Футболната легенда от 2014 г. си партнира с компанията Diageo, с която работи и рапърът Diddy, и е лице на техния луксозен скоч Haig Club. А за да го промотира използва не само своя Instagram, но и обикаля лично из целия свят за различни събития свързани с напитката.

Алкохолът определено има място в масовата представа за живота на звездите. Бляскави коктейлни партита, стилни костюми, рокли за хиляди долари и пълни чаши със скъпи напитки - всичко това е част от света на развлекателната индустрия.

Понякога обаче алкохолът има още по-значима роля в живота на популярните лица от екрана и музикалните класации. И не, не става дума за алкохолизма, с който някои от тях се борят...

Става дума за алкохолните брандове, собственост на актьори и музиканти.

Да инвестират в подобен продукт - бил той уиски, водка, текила и пр., и после да дадат всичко от себе си, за да го рекламират, е хитър ход от страна на тези, които имат бизнес нюх и достатъчно пари за такива инициативи.

Арън Пол и Брайън Кранстън - лицата на хитовия сериал Breaking Bad - са последните, които се впускат в подобно начинание. Двамата наскоро намекнаха за свой общ проект в социалните мрежи. На фона на информацията, че създателят на сериала Винс Гилиган работи по игрален филм, имаше такива, които предположиха, че става дума именно за това.

Истината обаче се оказа различна - Кранстън и Пол са решили да навлязат в алкохолния бизнес със свой собствен мескал.

Повече за техния проект и кои са другите знаменитости с алкохолни брандове ще научите от нашата галерия.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените