Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Чаоче!": Telenor официално вече е Yettel

Телекомуникационният бранд представи първият си нов абонаментен план Снимка: Yettel
Телекомуникационният бранд представи първият си нов абонаментен план

Telenor официално остана в миналото. Ребрандирането на компанията е факт от 1 март и тя вече носи името Yettel.

Новият телекомуникационен бранд, собственост на PPF Telecom Group, идва на пазара в България, Сърбия и Унгария с поглед към най-новите тенденции не само в технологиите, но и в живота на потребителите, стана ясно на представянето му в София. Акцент се поставя върху нуждата и търсенето на баланс, включително и чрез помощта на технологиите.

"Искаме да вдъхновим потребителите да се стремят към този баланс в живота, като предлагаме продукти и услуги, които подкрепят тази голяма амбиция", обясни във видео Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа.

Сред новостите, които съпътстват ребрандирането, са нов уебсайт, ново мобилно предложение и нов дизайн за дигиталните и социални медийни канали на оператора. Физическото ребрандиране, което започна да се случва в магазините на компанията из страната, ще бъде напълно завършено през следващите години.

В този период ще бъдат разкривани и повече детайли и предложения, като във вторник стана ясно, че акцент ще има и върху зелените и социално ангажирани политики на компанията, което включва и постепенното редуциране на ползването на хартия в магазините на Yettel.

Смяната на името на компанията се случва въпреки добрата разпознаваемост и оценки към Telenor - бранд с 8-годишно присъствие у нас - и не е провокирана от обратното. Като една от причините Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel България, посочи еволюцията при потребителите. Той показа данни, според които повече от 60% от интернет трафика идва от смартфони, а потребителите имат средно 80 приложения на устройствата си.

Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel Bulgaria Снимка: Yettel
Богдан Узелац, главен търговски директор на Yettel Bulgaria

Процесът по създаване на новия бранд е отнел около 2 години. В този период се е появило и името, а от Yettel с чувство за самоирония споделиха някои от шеговитите реакции за него - от препратки към Йети до закачки тип "Йеттел и Гретел".

Но защо Yettel? Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel, обясни, че това, което от компанията са търсили, е дума, която не присъства в речниците и не носи със себе си някаква предварително изградена емоционална нагласа.

"Като лидер в сферата на безжичните технологии и отвъд тях, Yettel е модерен бранд, който е фокусиран към клиентите, дигитализацията и иновациите. Нашата амбиция е да помагаме на потребителите да постигнат баланс в отношенията си с технологиите. Убеден съм, че ще продължим да задаваме тенденциите и да изпреварваме събитията", обясни още Кинг.

Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България Снимка: Yettel
Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Yettel България

На събитието беше представен и първият от новите абонаментни планове, който носи името "Тийн" и е ориентиран към ученици на възраст между 6 и 19 години.

Той идва в два ценови варианта - за 19,99 лв. и 25,99 лв., включващи пакет данни конкретно за чат услуги и социални медии, стрийминг на музика и видео. Удобството за родителите е наличието на "Онлайн защита" за целия срок на договора - услугата, която предпазва децата от подозрителни сайтове и неподходящо съдържание онлайн.

 

Най-четените