Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Коли, бельо, спортни стоки, а сега и държава - как Бекъм се "продаде" на Катар за 150 млн. за Световното

Коли, бельо, спортни стоки, а сега и държава - как Бекъм се "продаде" на Катар за 150 млн. за Световното

Въпреки че приключи кариерата си през 2013-а, Дейвид Бекъм продължава да бъде доста зает с различни рекламни договори.

Легендата на Манчестър Юнайтед вече е собственик на клуб в американската МЛС, а сега се съгласи да бъде едно от лицата на Световното първенство в катар следващата година.

46-годишната бивша седмица ще рекламира първия в историята зимен мондиал, за което ще бъде възнаграден пребогато. А именно със 150 милиона паунда за предложената му позиция на посланик на Световното.

Това далеч не е първата "рекламна" работа за Бекс, който през годините бе лице на куп марки.

Ето и най-доходоносните рекламни договори, които Бекъм е подписвал:

Adidas

През 2003-та Бекъм подписа доживотен договор с "Адидас", за който получи 115 млн. паунда. По онова време това бе най-голямата спонсорска сделка в света на спорта.

Tudor

Бекъм имаше дългогодишно споразумение с часовниците Breitling. След като компанията бе купена от Tudor, англичанинът веднага смени аксесоара на ръката си.

Не е ясно колко прибира Бекъм от партньорството си с Tudor, но освен с техни часовници, може да бъде забелязан и с Rolex, които вече колекционира за удоволствие.

Haig Club

През 2014-а Бекъм подписа споразумение с уиски Haig Club. Той се превърна в глобален посланик на марката, като се говори, че е взел 50 млн. паунда за което.

Emporio Armani

Едно от най-известните партньорства на Бекъм бе за рекламата на Emporio Armani. Още докато бе на върха на славата си бившето крило позира за италианския дизайнер.

Впоследствие призна, че е пъхал допълнително чорапи в бельото си, защото се е притеснявал как ще изглежда размерът на снимките.

Информациите на Острова са, че Бекъм е заработил 20 млн. панда за рекламната кампания.

Gillette

През 2004-та Бекъм подписа договор с "Жилет" на стойност три милиона паунда на година. Три години по-късно сделката бе развалена, а американската компания започна да работи с Тайгър Уудс, Роджър Федерер и Тиери Анри.

Konami

Японската компания за видео игри привлече Бекъм като посланик на играта PES през 2017-а. Това означаваше, че Бекъм ще се появи като "легенда" в играта. Не е ясно колко получава англичанинът от спонсорския договор.

Pepsi

Партньорството на Бекъм и компанията, която винаги е била близо до футбола, започна още през 1998-а с иконичната реклама от тунела и кенчето "Пепси". Взаимната им работа продължи десетилетие, след което се разделиха. Смята се, че договорът е бил на стойност от два милиона на година.

Jaguar

Когато подписваш договор с автомобилен гигант, винаги има и бонус. В случая на Бекъм това бе красиво возило от лимитираната серия F-TYPE Project 7 на "Ягуар".

Двете страни подписаха спонсорски договор през 2014-а, като Бекъм трябваше да присъства и на няколко представяния на автомобили в Япония.

Не се знае стойността на контракта, нито за колко време Бекъм се е съгласил да бъде рекламно лице на марката, но за F-TYPE Project 7 сме сигурни.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените