1700 лева за салфетки?
Спрете възмущенията и нека преценим разхищението трезво. Част от населението се раздава по този начин и намира за очарователно да похарчи около две средни заплати, за да унищожи за една нощ 113 санитарни пакета.
Тази противна на разума снимка означава само едно нещо. България няма нужда повече да търси т.нар. си визуална идентичност, казано с други думи - логото, с което да се представя пред света.
Безличната, рехава салфетка е най-удачният символ на популярната култура, която превръща евтиното в ценно, а забавлението - в наддаване по богатство и самочувствие.
Обикновена тоалетна принадлежност - опаковката струва 1 лев в магазина, а в дискотеката - 15, успешно замества чупенето на чинии в гръцките таверни, тоест наша традицията си е и никой не може да ни я открадне.
Логото на България се появи под формата на дебел килим смачкана целулоза, застилащ пода на една варненска дискотека. И дъното на т.нар. духовност на българите. По-точно на една част от българите, която нищо чудно да се явяви в мнозинство, ако не беше финансовата бариера от 15 лева на пакет.
Случката е от нощта на 8 декември, което навежда на мисълта, че ако не сега, то след време салфетката гордо ще бъде национален символ на България.