Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Telenor - 113 на сто ръст в използването на зелена енергия и 135 тона хартия по-малко

Telenor - 113 на сто ръст в използването на зелена енергия и 135 тона хартия по-малко Снимка: Telenor

113% ръст в използването на зелена енергия и спестени 135,28 тона хартия спрямо миналата година. С това могат да се похвалят от Telenor в годишния си Доклад за устойчивото развитие на компанията, който се публикува за седма поредна година.

Резултатите са следствие от факта, че към момента 21 от базовите станции на Теленор са хибридни и при добри условия използват слънчева или вятърна енергия, отбелязват от Telenor.

Междувременно компанията отчита и сериозно намаление в потреблението на хартия за фактури заради увеличаващия се брой клиенти, които се ориентират към получаване сметките си в електронен формат. Благодарение на това компанията спестява 135,28 тона хартия за фактури, като общото потребление на хартия в Теленор намаля до 38,72 тона.

От компанията още отчитат, че през 2017 г. в магазините на Теленор са били събрани 310 кг. мобилни телефони за рециклиране, 737,5 кг. обикновени батерии, 535 кг. батерии от мобилни телефони и 223 кг. аксесоари, които представляват опасен отпадък, и ще бъдат рециклирани.

В тазгодишния доклад на Telenor е включена информация за дейностите и резултатите от тях в четири основни направления - отговорност към служителите, отговорност към пазара, грижа за обществото и отговорност към природата.

В своята дейност Теленор се ангажира с изпълнението на Целите за устойчиво развитие на ООН, като основният фокус е цел №10 : Намаляване на неравенствата.

От всички служители на Теленор България, 64% са жени, жени заемат и 44% от ръководните позиции в компанията. Стъпка към постигането на тази цел е програмата Open Mind за професионално развитие и социална интеграция на хора с увреждания, която компанията реализира за трета поредна година.

Важна част от постиженията на Теленор са дългогодишните усилия на компанията за осигуряване на безопасна онлайн среда сред подрастващите, в партньорство с Националния център за безопасен интернет.

Част от инициативите в тази област е програмата "Киберскаут", която използва метода "връстници обучават връстници" за ефективно популяризиране на основните рискове в интернет пространството и съответните начини за справяне с тях сред децата между 9 и 15-годишна възраст. В рамките на програмата през 2017 г. са обучени над 1200 деца.

Част от доклада са и резултатите от проучването на клиентската удовлетвореност, като 89% от запитаните потребители на центъра за обслужване

на клиенти са заявили, че са доволни или изключително доволни от услугите и обслужването на Теленор, а 80% от запитванията са разрешени само с едно обаждане.

 

Най-четените