От Kaufland канят в магазините си Свежите супергерои. От 8 октомври до 4 ноември 2018 г. във всеки от хипермаркетите от веригата в страната посетителите ще могат да се радват на тези нови супергерои.
За да допълни звездния отбор с нови суперсили, компанията се обръща към потребителите, като организира за тях специална игра, която да ги вдъхнови да създадат свои собствени Супергерои от разнообразието от плодове и зеленчуци в хиперамркетите Kaufland.
В замяна компанията подарява двудневно изживяване в Дисниленд в Париж през следващата пролет за един от участниците в играта и неговото семейство, като поема всички разходи. Печелившият ще бъде избран на томболен принцип.
За да се включат в играта, желаещите трябва да следват няколко много лесни стъпки. Първо - да вземат лист със стикерите на Свежите Супергерои от Информация в който и да е хипермаркет на веригата в страната, а след това да си изберат плод или зеленчук, който да превърнат в Супергерой, като го облепят с един или повече от подбраните стикери и му дадат име. Участието си в играта ще завършат като публикуват снимка със своя Супергерой във Facebook с хаштаг #kauflandsuperheroes и опишат в какво се изразява суперсилата му.
Право на участие в играта има всеки, навършил 13 години, който има активен профил във Facebook и е спазил Общите условия на инициативата. Всеки участник има право да публикува неограничен брой снимки, но може да спечели само една награда в рамките на играта. Участието не е обвързано с покупка.
Томболата за семейна екскурзия до Дисниленд в Париж ще се проведе на 5 ноември 2018 г. в присъствието на комисия, която ще удостовери резултатите. Името на печелившия ще бъде обявено на Facebook страницата на Kaufland, както и на www.kaufland.bg, след потвърждение от страна на участника.
Всичко за играта можете да прочетете на във facebook страницата на Kaufland, както и на сайта на компанията.
Свежите Супергерои на Kaufland имат мисията да направят плодовете и зеленчуците привлекателна част от семейното меню по завладяващ и атрактивен начин. Повече информация за кампанията можете да откриете на сайта на Kaufland.