Новият прочит на фюжън културата

Фюжън. Когато чуем това понятие, обикновено се сещаме за нещо свежо, нещо добре миксирано, нещо цветно. Фюжън е необятен жанр в готвенето, комбиниращ в нетрадиционен микс традиционни храни от две различни култури, които на пръв поглед може да изглеждат несъвместими, но резултатът от смесването им да е изненадващо добър.

Фюжън е и музикалната интерпретация от джаз и фънк, рок или блус мотиви. Фюжън е дори смесването на различни националности.

Трябва само да се огледаме, за да осъзнаем, че фюжън е цяла култура, която може да се улови навсякъде и във всичко, а в нейната основа стои успешният микс.

Но какво ще стане, ако опитаме да комбинираме билки, плодове и чай? Няма нужда да правим сами този експеримент, защото някой друг вече го е направил вместо нас, при това доста успешно. Става въпрос за студените чайове FUZETEA, а името им говори само за тях.

FUZETEA е продукт на Coca-Cola, добре познат в по-голямата част от света, на чийто дебют в Европа и България ставаме свидетели сега.

FUZETEA е една малка революция в категорията на студения чай и смела интерпретация на фюжън културата.

Напитката е иновативно съчетание на екстракт от чай, плодов сок и билки, които се сливат в многопластово вкусово изживяване. FUZETEA се предлага в три основни комбинации в България - така да се каже, трите „героя" на бранда: зелен чай с вкус на сочно манго и лайка, черен чай с праскова и хибискус и черен чай с лимон и лимонена трева.

Откъдето и да го погледнем, това си е истинско фюжън удоволствие, което обаче има нов прочит: в него са запазени полезните действия на всяка една от съставките му благодарение на начина, по който се добива чаеният екстракт - чрез ръчно набраните от сертифицирани производители в Кения и Азия чаени листа.

Рецептите за всеки от вкусовете на бранда, които вече можем да открием в търговските вериги в цялата страна, са разработвани в продължение на над година от специалисти блендъри от различни краища на света, за да може накрая всеки от вкусовете да отговори на предпочитанията на младите европейци.

Другият повод за радост е фактът, че FUZETEA е продукт с много ниско съдържание на захар. Дори малкото захар в него е от естествени подсладители, каквато е стевията, например. Това означава, че консумирайки FUZETEA, няма да трупате излишни калории и че можете да се грижите за поддържането на добрата си фигура и здравословния си начин на живот, без да се лишавате от напитката.

Затова ако досега сте пиели студен чай, за да утолите жаждата или просто защото харесвате вкуса, то FUZETEA променя причината, поради която да го консумирате - за да бъдете тонизирани, освежени и да извличате ползите от консумацията на неговите природни съставки.


В основата на създаването на FUZETEA освен фюжън културата, стои преди всичко философията на Coca-Cola да отговори на стремежа на младите потребители към по-активен и по-здравословен начин на живот. Устойчивата тенденция към по-ниско съдържание на захар в напитките и към нарастващото търсене от страна на поколението на милениалите на алтернативни, щадящи здравето източници на енергия, провокира и Coca-Cola в качеството си на световен лидер в своята категория, да започне постепенното намаляване на количеството захар в продуктите от своето портфолио.

Затова нищо чудно, че съвсем скоро ще пием всички продукти на Coca-Cola с по-ниско съдържание на захар и калории. А и нека да не се лъжем - намаленото количество на захар в храните и напитките не е просто прищявка на милениалите, а напротив - здравословен, добре обоснован избор, ефектите от който неминуемо работят в полза не само на младите.

 

Новините

Най-четените