Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland представя първите си собствени линии дамска и мъжка мода

С Oyanda и Townland компанията вече предлага разнообразие от 5 текстилни марки с общо над 310 артикула, създадени с отговорност към природата Снимка: Kaufland
С Oyanda и Townland компанията вече предлага разнообразие от 5 текстилни марки с общо над 310 артикула, създадени с отговорност към природата

Kaufland продължава да допълва асортимента си от собствени текстилни марки като в края на януари компанията вече предлага и първите си собствени модерни линии дамски и мъжки текстил.

Оyanda и Townland са вече налични в хипермаркетите на търговската верига в цялата страна, а първите сезонни колекции и от двете марки предлагат общо над 20 продукта.

Така клиентите вече могат да избират за себе си и семействата си от над 310 артикула от всичките 5 собствени текстилни марки, които компанията представи на пазара в последните няколко месеца.

Oyanda за дамите и Townland за господата са предназначени за потребителите, които избират умно своето сезонно облекло - държат както на модните тенденции и удобството, така и на качеството и здравината на материите, от които са създадени. Kaufland държи на екологичното и социално отговорно производство, затова създава и тези две линии с ангажимент и грижа за природата.

И двете марки са произведени по щадящ околната среда начин и изработени от органичен памук без замърсители, сертифициран по стандарта GOTS* и текстил, сертифициран по стандарта Ökotex 100**.

За опаковките на продуктите са използвани сертифицирани по стандарта FSC*** хартия и картон, вместо пластмаса. Това е в резултат от последователната политика на компанията да намали използването на пластмаса до 2025 г. и да подсигури на 100% рециклируемостта на пластмасовите опаковки на собствените марки продукти.

Опаковките на новите линии продукти са изработени по начин, който позволява на потребителите да се убедят в качеството на използвания текстил още преди покупка.

Като компания с отговорно и последователно отношение към обществото и околната среда Kaufland се включи в глобалната кампания Greenpeace-Detox на международната организация Greenpeace, с която подкрепя избягването на опасни химикали и спазването на важните екологични и социални стандарти на производствените условия.

В рамките на годината веригата ще допълва линиите с различни сезонни облекла в разнообразие от размери и цветове. Колекциите включват дрехи, бельо, трикотаж и линия за бременни.

Клиентите вече могат да избират дамски и мъжки блузи и дънки, спортни панталони, пижами, бельо, спортни обувки и пантофи и от двете марки.

Оyanda и Townland допълват богатата колекция от отговорни собствени текстилни марки на Kaufland за цялото семейство. Компанията вече представи линиите си Kuniboo и Hip&Hopps за най-малките и деца в училищна възраст, както и колекцията си за спортисти Newletics.

 

Най-четените