Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

"Алкохолът е лош шофьор" за 14-а година учи шофьорите на отговорно поведение на пътя

Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с нови инициативи Снимка: Каменица
Най-дългосрочната кампания у нас срещу шофирането под влиянието на алкохол с нови инициативи

С настъпването на лятото, предстоящите летни празници и ваканционно настроение все повече ще нараства и желанието да си кажем по едно "Наздраве" с някоя хубава, студена биричка.

Най-приятно е това да не е свързано с последващо шофиране, защото понякога и нормата "една бира" може да ни изиграе неприятна шега - дали пред дрегера, или при пътна ситуация. Преди всичко е важно да бъдем отговорни не само за нашия собствен живот, но и за този на околните.

Именно в този смисъл се явява и социално отговорната кампания "Алкохолът е лош шофьор", подкрепяща отговорното шофиране и безопасното поведение на пътя.

Тя се извършва за 14-а поредна година и се провежда под мотото "Мисли трезв0%, преди да седнеш зад волана", като стъпва на добрите резултати, постигнати през годините и си поставя за цел да провокира диалога в обществото, свързан с темите за отговорната консумация и разумното шофиране.

Тя е израз на цялостната стратегия на "Каменица" АД да бъде лидер в иновациите на пазара на бързооборотните стоки, бидейки в крак с тенденциите в сектора, и да адресира пряко и открито важните проблеми на обществото, като предлага работещи механизми и продукти за тяхното решение.

Партньори на кампанията на "Каменица" АД отново са Министерството на вътрешните работи (МВР) чрез Главна дирекция "Национална полиция" и отдел "Пътна полиция", Български Червен кръст (БЧК) и Съюза на българските автомобилисти (СБА).

Според Радостина Хаджийска кампанията е част от дългосрочната политика за устойчиво развитие на "Каменица" АД Снимка: Каменица
Според Радостина Хаджийска кампанията е част от дългосрочната политика за устойчиво развитие на "Каменица" АД

До момента в рамките на ежегодната кампания се провеждат разнообразни активации, които пряко ангажират десетки хиляди шофьори и техните близки.

Сред тях ярко се открояват карането на автомобил с очила, които симулират усещането, че водачът е под алкохолно влияние, както и възможността посетители на заведения изцяло доброволно да се поставят на тест за алкохол и да вземат решението дали да седнат зад волана.

В допълнение са представени и обучителни материали в средствата за масова информация, както и активации за по-младите шофьори в дигиталните медии. Там на помощ идват влиятелни и познати лица, които да онагледят случващото се и да представят на водачите алтернатива пред това да шофират след употреба на алкохол.

Тази година "Алкохолът е лош шофьор" стартира със специално събитие, на което бяха представени и новите безалкохолни попълнения в портфолиото на компанията, специално разработени в посока следване на тенденциите и желанията на потребителите.

Специални гости бяха представители на отдел "Пътна полиция" и Съюза на българските автомобилисти, журналисти и инфлуенсъри. Те бяха приветствани от домакините от страна на "Каменица" АД, а пък за отличното настроение се погрижи младата и талантлива певица Мила Роберт, която изпълни няколко парчета от своя репертоар, както и интерпретации на популярни песни.

Певицата Мила Роберт се погрижи за доброто настроение на всички гости Снимка: Каменица
Певицата Мила Роберт се погрижи за доброто настроение на всички гости

"Преди повече от десетилетие прегърнахме каузата за отговорното поведение на пътя и пътната безопасност, като я поставихме във фокуса на общественото внимание", каза Радостина Хаджийска, директор "Правни и корпоративни въпроси" в "Каменица" АД.

Тя допълни още, че кампанията "Алкохолът е лош шофьор" е част от дългосрочната политика за устойчиво развитие, основаваща се на три основни стълба - отговорна консумация, устойчиво производство и принос към обществата, в които компанията развива бизнеса си."

Тази година, освен че "Каменица" АД възобнови кампанията с нова динамика, водещият производител представи и своите нови продукти, които са подходяща алтернатива за ситуациите, в които не можем да консумираме алкохол.

"Хората на 21-и век все по-често посягат към продукти "без" нещо - кафе без захар, бургер без майонеза. Защо не и бира без алкохол? Тенденцията за здравословен начин на живот и нуждата да останеш в контрол на ситуацията все по-често обуславят избора на съвременния човек", сподели Юлиана Борисова, директор "Маркетинг" в "Каменица" АД.

Така че, за да се отговори на нуждите на потребителите и да се даде нужната безалкохолна алтернатива, без да се прави компромис с вкуса, "Каменица" АД представя няколко нови предложения.

За Юлиана Борисова новата Каменица 0,0% е "най-добрата безалкохолна Каменица досега" Снимка: Каменица
За Юлиана Борисова новата Каменица 0,0% е "най-добрата безалкохолна Каменица досега"

Любителите на леки плодови вкусове могат да освежат деня си с безалкохолния бирен микс Fresh с 67% плодов сок и 32% безалкохолна бира. Той е без консерванти и изкуствени оцветители, само с 23 килокалории на 100 мл. и излиза на пазара с вкус на малина и боровинка, и ябълка и круша.

От своя страна Каменица 0,0% използва иновативната "cold contact" технология, която съхранява автентичния бирен вкус и меката пяна на традиционната бира, като в същото време представлява идеално решение в случаите, когато употребата на алкохол не е приемлива.

Така съвсем спокойно и без притеснения можем да се приберем вкъщи с колата, да идем на работа или пък да спортуваме в залата или навън.

При това винаги със свеж ум, съзнание и фокус.

 

Най-четените