Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Българските традиции сa в основата на „Брей!“ - първата национална марка на Kaufland България

Екип от близо 15 българи работи повече от година по марката Снимка: Kaufland България
Екип от близо 15 българи работи повече от година по марката

Визията и името на "Брей" - първата собствена национална линия продукти на Kaufland България - са вдъхновени изцяло от българските традиции, родно творчество и вкус. Също както и продуктите, които са част от линията. Екип от близо 15 българи е работил повече от година по уникалния облик на марката.

"Брей!" е марка продукти, които са точно толкова пъстри и естествени, колкото сме и ние българите. Пъстри и естествени в емоцията си, но категорични в характера. Искахме всеки да усети това от пръв поглед", разказва Катерина Ушева, маркетинг директор на Kaufland България.

Ето защо компанията избира името "Брей" - макар и нетрадиционно за продукт, то е много типично за българския език. Това любимо и традиционно българско възклицание присъства в ежедневието на всяко поколение българи и представлява жива връзка с родните корени и произход. В себе си съдържа едновременно гордост, силно позитивно впечатление и гостоприемство.

В допълнение името отлично описва заряда на марката и предимствата на нейните продукти.

Във визуалния свят на марката също няма нищо случайно - вдъхновен е от родното творчество и български фолклорни мотиви - като шевицата. Представлява връзката с традициите и тяхната модерна интерпретация. Шрифтът му е уникален сам по себе си - ръчно изписан е и е референция към старинните български ръкописни стилове, които се срещат в народното творчество.

Триъгълните елементи са едновременно разпознаваем мотив от класическите български шевици, но и създават връзка с логото на Kaufland и го правят интегрална част от идентичността на марката.

Ушева пояснява, че една от целите е била опаковката на всеки вид продукт да е уникална. По думите ѝ ако потребителите се загледат в опаковката, ще видят, че конкретната му визия кореспондира винаги с основната суровина на продукта.

Но освен визуалното оформление, опаковката на продуктите от "Брей!" включва и прозрачна информация за тях - от това какъв е произходът и кой е производителят до описание на всяка използвана суровина.

Kaufland България разработва и реализира името и цялостната визуална идентичност на марката "Брей!" съвместно с екип от българската рекламна агенция Noble Graphics. Музикалното оформление е дело на българския композитор и продуцент Иван Шопов.

"Беше вдъхновяващо да потърсим и да открием, както в българската земя, народ и култура, така и в самите себе си, това, което ни кара да се чувстваме горди с родината си", споделя Марсел Леви, творчески директор на Noble Graphics. "Потърсихме най-подходящите изразни средства, за да вградим това чувство във всеки елемент на бранда и гордостта от българското стана не просто послание, а неделима част от ДНК-то на "Брей!", допълва той.

"Брей!" е първата национална собствена линия хранителни продукти на Kaufland България от изцяло български производители. Марката стартира с 61 продукта в 4 категории: млечни и месни продукти, основни храни и напитки, и тестени изделия. Всички те са дело на 20 български производители от 15 региона в страната. Сред тях има както дългогодишни и доверени партньори на Kaufland, така и нови, с които компанията си съдейства за първи път.

"Брей!" е продължение на стремежа на Kaufland България да утвърждава продуктите с национален вкус и традиционните за българската трапеза рецепти. По този начин компанията подкрепя произведените у нас стоки и предлага качествени български продукти, които родният потребител цени и търси.

Най-четените