Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Днес отбелязваме Деня на хидратацията

Банкя и Роса отправят национално предизвикателство по повод Световния ден на хидратацията Снимка: Кока-Кола България
Банкя и Роса отправят национално предизвикателство по повод Световния ден на хидратацията

На 23 юни - Световния ден на хидратацията - "Банкя" и "Роса" дават официален старт на националното предизвикателство Хидратирай се с "Банкя" и "Роса", което цели да вдъхнови хората да превърнат хидратацията в естествена част от ежедневния си ритъм и лична грижа за себе си. 

Националното предизвикателство е част от кампанията на "Банкя" и "Роса" за повишаване на информираността относно ползите от хидратацията.

В съвременния забързан свят пиенето на вода често остава на заден план, въпреки че дори леката дехидратация може да повлияе негативно на концентрацията, настроението и физическата издръжливост. Според научни изследвания*, загубата на едва 2% от телесната маса, причинена от дехидратация, може да увеличи усещането за умора, да предизвика промяна в когнитивните функции като памет и концентрация, както и да измени настроението.

От старта на деня с чаша вода, до навика да носим бутилка с вода със себе си, инициативата на "Банкя" и "Роса" цели да насърчи изграждането на устойчив навик, който допринася за по-добро физическо, емоционално и ментално здраве. Всеки желаещ може да се включи свободно чрез специално създадената уеб страница, където ще открие ежедневни предизвикателства - лесни и достъпни идеи, които насърчават пиенето на вода по осъзнат, ритмичен и естествен начин.

Предизвикателството ще бъде подкрепено и от популярни личности и инфлуенсъри в социалните мрежи, които ще се включат с личен пример, като покажат своите ритуали за хидратация - за себе си и своите семейства.

Инициативата поставя акцент върху водата не просто като физиологична необходимост, а като малко, но значимо действие с реално отражение върху качеството на живот.

"Хидратацията е повече от физиологична нужда - тя е ежедневен акт на грижа към себе си. С тази кампания искаме да покажем, че малките действия, изпълнени с осъзнатост, водят до големи резултати", споделя Владимир Попов, старши бранд мениджър "Негазирано портфолио", "Кока-Кола България".

С този първи етап от инициативата Банкя и Роса отправят покана към потребителите не да бягат от реалността, а да останат в нея - по-осъзнати, по-балансирани и по-хидратирани. Защото хидратацията не е допълнителен ангажимент - тя е естествена част от един по-добър и устойчив начин на живот.

Повече информация и множество идеи за хидратация можете да откриете на уеб страницата на кампанията и в социалните мрежи с хаштаг #ChangeReady.

_______________________________________

* Според научните източници, дори леката дехидратация от 2% загуба на телесно тегло, оказва влияние на познавателните и когнитивни функции. Част от източниците могат да бъдат намерени тук: Dehydration Impairs Cognitive Performance: A Meta-analysi; Effects of hydration status on cognitive performance and mood; Influences of variations in body hydration on cognitive function: Effect of hyperhydration, heat stress, and exercise-induced dehydration.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.

Най-четените