Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland България е домакин на финалистите от първия семестър в Panda Labs

Kaufland България е домакин на финалистите от първия семестър в Panda Labs Снимка: Kaufland България
Kaufland България е домакин на финалистите от първия семестър в Panda Labs Снимка: Kaufland България
Kaufland България е домакин на финалистите от първия семестър в Panda Labs Снимка: Kaufland България

Днес в София Тех Парк се провежда финалният етап от мастъркласа "Бъдещето на отпадъците", част от младежката иновационна програма на WWF България - Panda Labs - която Kaufland България подкрепя в ролята си на един от основните съмишленици на инициативата у нас.

Участниците са три отбора от ученици и студенти на възраст между 15 и 25 години, с афинитет към иновациите, технологиите, природните науки и опазването на околната среда. Те се състезават за голямата награда от 10 000 лева, с помощта на която ще създадат стартъп и реален прототип на своята идея за намаляване и оползотворяване на отпадъци в рамките на 2021.

Жури, в което и Kaufland България участва, определи отбора-победител с най-перспективен бизнес план, с който да превърне идеята си в успешен продукт или услуга. Това е отборът на КафЕко, които предлагат план за създаване на еко капсули за отопление от кафе и друг остатъчен материал.

На финалната права в състезанието останаха и отборите на EcoFemly с идея за мобилнo приложениe, което да дава информация дали харесания продукт може да бъде рециклиран и да стимулира потребителите да рециклират повече, както и на WastEd Pandas, които предлагат мобилно приложение, което да повиши осведомеността на потребителите за разделното изхвърляне на отпадъци.

Те бяха избрани да се включат в тематичния мастърклас "Бъдещето на отпадъците" в конкуренцията на стотици кандидатури по тази тема.

В деня на финала Kaufland България посрещна трите отбора-финалисти от този мастърклас на специално тематично посещение в един от своите хипермаркети и на лекция за "RЕset Plastic" - международната корпоративна стратегия за управление на отпадъците на Schwarz Gruppe - и как тя на практика се прилага от Kaufland у нас.

В неделя, 16.05., следва срещата и с четирите най-добри отбора от мастъркласа "Бъдещето на храната", които ще се състезават за своята награда.

Kaufland България припознава темите, които са обект на разработване по програмата Panda Labs, в унисон със своята концепция за устойчиво развитие под мотото "Действията носят промяната". Корпоративната социална отговорност на Kaufland в България се прилага в последователни действия в различни области, сред които водещите са "Родина", "Хранене" и "Природа" и именно с тях компанията обвързва тематичните проекти в Panda Labs на WWF.

Фокусът на Kaufland България върху включените от WWF теми в програмата Panda Labs не е от днес. В контекста на направление "Родина" компанията развива партньорски отношения с български производители, работи активно с местните общности в различни дарителски инициативи и чрез доброволчество на служителите си.

В контекста на направление "Хранене" компанията цели да насочи вниманието към активния начин на живот и да стимулира навици за устойчиво потребление сред клиентите. А в направление "Природа" Kaufland работи със силен фокус върху енергийната ефективност на своята дейност и ограничаване на пластмасата за еднократна употреба.

Най-четените