Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Kaufland България гостува на "КвАРТал фестивал" и "Реките на София"

Рикшата с плодовете ще е в „Квартал Фестивал“ на 18 и 19 септември и в „Реките на София“ на 25 и 26 септември Снимка: Kaufland
Рикшата с плодовете ще е в „Квартал Фестивал“ на 18 и 19 септември и в „Реките на София“ на 25 и 26 септември

През септември Kaufland България гостува на два от популярните градски фестивали в София - традиционният вече за града "КвАРТал фестивал" и второто издание на "Реките на София".

Инициативата е част от цялостната политика за социална отговорност на компанията и е в контекста на усилията ѝ за подкрепа на здравословното хранене и биоразнообразието.

На 18 и 19 септември Kaufland България ще се включи в шестото издание на "КвАРТал фестивал" със специален кът, разположен на паркинга на НАГ откъм ул. "Триадица". Под наслов "Плодовете на КвАРТала: засади днес, за да се насладиш утре!" посетителите ще могат да получат свежи сезонни плодове, както и семена за засаждане на медоносни растения.

Освен на място, представители на веригата ще раздават семена за засаждане и на разхождащите се гости из малките улички на КвАРТала.

За доброто настроение на най-малките посетители ще се грижат лицата на една от най-успешните кампании за насърчаване на здравословното хранене - "Свежите супергерои" - които ще се включат със своя фотобудка, за да могат всички желаещи да се снимат с тях.

Всяка година традиционно фестивалът събира множество посетители в района между булевардите "Мария Луиза", "Дондуков", "Васил Левски" и "Сливница". Темата на тазгодишното издание е "Потайни КвАРТалности" - историите и тайните, скрити между красивите стари сгради и павирани улици.

Kaufland България ще гостува и на "Рeките на София" в рамките на уикенда 25-26 септември. В продължение на два дни за гостите на фестивала ще бъде на разположение "Свежа Kaufland зона със сезонни плодове и кът за деца", където ще имат възможност да получат сезонни плодове от родни производители. Там ще бъдат и "Свежите супергерои", които ще очакват всички малчугани за забавни фотосесии, този път в района на "Лъвов мост".

Това е второто издание на фестивала "Реките на София", който ще продължи от 17 до 26 септември в пространството под и около "Лъвов мост".

Организаторите осигуряват атрактивен дизайн, създаден от млади български архитекти, лесен достъп до Владайска река, както и озеленяване, мостове, сянка, барове, сцена за различни културни събития и украса.

През 2020 г. идеята прераства от арт проект в инициатива, която има за цел да превърне района около реките "Владайска" и "Перловска" от запустели места в едни от най-оживените градски локации за изкуство, храна, спорт и забавление.

Инициативата на Kaufland България за участие в двата фестивала е поредна стъпка от последователната политика за социална отговорност, която веригата следва. С всяка една от своите активности, компанията насочва вниманието към важни теми, заложени в цялостната й стратегия за устойчиво развитие.

С присъствието си в големите и утвърдени градски събития в сърцето на столицата като "КвАРТал фестивал" и "Реките на София", Kaufland България насърчава отношение към активния начин на живот и здравословното хранене сред младежите и чрез лицата на кампанията "Свежите супергерои" - любимци на децата и помощници на родителите.

От друга страна, предоставянето на семена за медоносни растения е още едно действие в подкрепа на природата и добрата храна.

През тази година Kaufland България представи както своя ангажимент за устойчиви цветя и растения, така и за устойчиви плодове и зеленчуци в два доклада, които обобщават усилията на веригата в тази посока.

Под мотото "Действията носят промяната" Kaufland прилага последователни действия в седем основни области: "Родина", "Хранене", "Природа", "Верига за доставки", "Климат", "Служители" и "Хуманно отношение към животните", като у нас компанията е приоритетно фокусирана върху първите три от тях.

В контекста на направление "Родина" Kaufland активно развива партньорски отношения с български производители, своята дарителска политика, както и доброволчество за своите служители.

В контекста на направление "Хранене" компанията цели да насочи вниманието към активния начин на живот и да стимулира навици за устойчиво потребление сред клиентите.

В направление "Природа" Kaufland работи със силен фокус върху енергийната ефективност и ограничаване на пластмасата за еднократна употреба.

Най-четените