Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Водка Finlandia говори на новото поколение с нова ярка кампания

„It’s Soooooo Fine“ прегръща идеята за удоволствие без напрежение Снимка: Finlandia
„It’s Soooooo Fine“ прегръща идеята за удоволствие без напрежение

Премиум марката за напитки водка Finlandia представи нова глобална кампания, с която цели да се свърже с по-младата пълнолетна аудитория в България, като се базира на културната промяна, насочваща се към по-осъзната и ценностно ориентирана употреба на алкохол.

Вдъхновена от проучвания на The Future Laboratory, според които младото поколение, като противодействие на "култа към заетостта", все повече копнее за собствено време и пространство, за да се наслади на удоволствие без напрежение, кампанията използва слогана "It"s Soooooo Fine" с двойно значение. Той подчертава както способността на Finlandia да създава непринудени моменти на удоволствие, така и уникалния характер на самата водка - лека за небцето и копринено гладка, докосната от финландското "среднощно слънце".

Разработена в партньорство с DDB Paris, закачливата кампания улавя свят, изпълнен с топлина, цвят и характер, и с удоволствието като основна тема на разказа.

Finlandia и DDB Paris привличат носителя на награда "Еми" и ключов креативен сътрудник на Gucci - Макс Зидентопф (Max Siedentopf), който внася своята магия, за да вдъхне живот на кампанията по уникален и намигващ начин.

Креативният елемент на кампанията включва разнообразни колоритни герои, избягва клишираните сюжети и поводи за консумация на водката, канейки публиката в свят, където "няма виновни удоволствия, само грешна компания". Публиката бива насърчена да открива моменти на удоволствие по свой собствен начин - като например "сложат пет маслинки в мартинито си" - "It"s Soooooo Fine."

360-градусовата маркетинг кампания на Finlandia се разгръща в България от 28 април по множество канали - външна реклама, дигитални платформи, социални медии, инфлуенсър маркетинг търговски и ХоРеКа активации. Очаква се тя да бъде реализирана и в множество други държави по света.

Снимка: Finlandia

Произвеждана по изключителен начин във Финландия, водка Finlandia е сред топ 10 премиум марки водка в света според IWSR 2024 и е една от най-продаваните водки в България.

По повод старта на кампанията Олeна Климeнчук, глобален маркетинг директор на Finlandia, коментира: "Finlandia е водка с дълга история и непоколебим ангажимент към качеството. Целта ни е да издигнем премиум имиджа на марката и да изградим по-силна емоционална връзка с новото поколение пълнолетни потребители. Знаем, че младите търсят моменти на радост и споделени преживявания, а изключителният вкус на Finlandia може да бъде част от това - перфектната напитка за различни поводи - от непринудени срещи с приятели в бара до идеално поднесена напитка у дома.

Представяме свежа, вълнуваща нова идея за марката, която има универсална привлекателност и поставя Finlandia в сърцето на съвременната културна сцена. Докато се гордеем с финландския си произход и непроменимо високо качество, тази кампания въвежда един автентичен и нов глас за марката."

Консумирай отговорно!

www.konsumirai-otgovorno.bg

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
Тагове: ad блок, finlandia
 

Най-четените