Знаехте ли, че хората с инженерна мисъл обикновено са много добри в правенето на огирами?
Доказателството за това този път не идва обаче от "учени" от който и да е университет, нито от "медицински лица", провели изследване в еди-коя си болница и надлежно цитирани от всички световни медии.
Доказателството за връзката между инженерството и правенето на оригими е работата на художника-специалист по този вид японско изкуство Оуън Гилдерслейв.
Автомобилният гигант Nissan наема артиста, за да създаде от хартия реплика на кросоувъра Juke - при това в оригинален размер.
Идеята е, чрез работата на артиста да се отбележи подобаващо петия рожден ден на модела.
Резултатът от работата му е поразителен шедьовър, който може да се види във видеото.
Оуън Гилдерслейв работи в продължение на 200 часа и използва около 2000 парчета хартия за да създаде тази уникална "реплика" на оригиналния Juke.
Копието се получава абсолютно точно, като на всичкото отгоре запазва вида на оригами-фигурка.
По оригиналност, този вид автомобилна реклама може да си сътрудничи единствено с пуснатия по-рано през годината уникален анимиран спот на Honda, в който автомобили, мотори и други технологии са нарисувани върху хиляди картончета, хартии и скицници, припомня The Verge.
Резултатът: прекрасна работа, чрез която историята на компанията оживява по изключителен начин.
Вижте уникалната реклама:
А това е видео, обясняващо как е направена и заснета анимацията:
Ако се интересувате от още уникални реклами на коли, може да прочетете следната статия за някои от най-забавните и абсурдни автомобилни спотове през последните десетилетия.