Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

BMW M3 - колата, която дава оценки колко яко дрифтирате

Колата е с керамични дискови спирачки, така че рязкото спиране не би трябвало да са проблем Снимка: BMW
Колата е с керамични дискови спирачки, така че рязкото спиране не би трябвало да са проблем

Ще харесаме ли най-накрая тази масивна решетка, която BMW се опитва да наложи?

Новото M3 е тук, за да ни убеди не просто да я харесаме, а да я обожаваме. Компанията не се вслушва в критиките, че предницата прилича на муцуна на бобър, и явно има намерение да я монтира на почти всички автомобили от серията си луксозни седани.

А M3 идва в достатъчно ярки цветове, благодарение на които решетката изпъква още повече.

"Торонто червено" и "Замръзнало синьо" са само част от цветовете, в които колата ще се предлага. За тези, които не си падат по твърде колоритните автомобили, BMW ще предлагат и вариант в черно.

Така или иначе M3 има достатъчно други качества, с които ще отвлече вниманието от спорния, но пък запомнящ се дизайн.

Снимка: BMW

Автомобилът пристига с 473 конски сили, при това за базовата му версия. Ако изберете Competition пакета, конските сили скачат до над 500. По-мощният модел обаче ще бъде наличен само с осемстепенна автоматична скоростна кутия. Тези, които ще предпочетат базовия вариант, могат да го изберат и с шестстепенни ръчни скорости.

Добрата новина за любителите на високите скорости и особено на дрифтирането е, че и двете модификации са снабдени със софтуер, наречем M Drift Analyzer.

Той преценява дължината и скоростта на дрифта и ви дава оценка от 0 до 5 звезди. BMW M3 е снабден с керамични дискови спирачки, така че дрифтенето и рязкото спиране не би трябвало да са проблем. Оттам нататък ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,6 секунди.

Снимка: BMW

Интериорът на автомобила е другият показател, който не разочарова. Не, тук няма да откриете щадящи природата материали като еко кожа и рециклирана пластмаса. Седалките и голяма част от салона са от естествена кожа в приятен бежов цвят. Воланът и предното табло също са тапицирани с кожа.

Дизайнът на самото табло не изненадва с нищо тези, които следят работата на BMW отблизо. Той е комбинация между съвременна и класическа визия, при която инструментите и екрана на инфотейнмънт системата не изглеждат не на място и не дразнят окото.

Снимка: BMW

Срещу допълнително заплащане клиентът може да получи редица екстри като спортни седалки от карбонови влакна, по-мощно озвучаване, марка Bose, или пък усъвършенстван софтуерен пакет. За последното като че ли няма нужда да се дават допълнително средства - онази система за оценка на дрифтирането работи така или иначе.

Снимка: BMW

Иначе базовата цена на BMW M3 започва от 70 800 долара.

Както посочват от специализираното издание "Car and Driver", това е съвсем разумна сума за кола, която от понеделник до петък може да служи като надежден седан, с който да си вършите ежедневните задачи, а в събота и неделя е на разположение и за по-спортно и динамично шофиране.

 

Най-четените