Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

През април приключват изпитанията на първия участък от третия метролъч

Няма забавяне в строителните работи по изграждане на третия лъч на метрото в София, категоричен е шефът на столичния "Метрополитен" проф. Стоян Братоев Снимка: БГНЕС
Няма забавяне в строителните работи по изграждане на третия лъч на метрото в София, категоричен е шефът на столичния "Метрополитен" проф. Стоян Братоев
През април приключват изпитанията на първия участък от третия метролъч Снимка: БГНЕС
През април приключват изпитанията на първия участък от третия метролъч Снимка: БГНЕС

Дейностите за част от 12-километровото трасе на третия метролъч са приключили по-рано от крайния срок, който е 5 октомври.

Остават само изпитанията в участъка от "Красно село" до "Граф Игнатиев" - това обяви директорът на "Метрополитен" проф. Стоян Братоев пред БНР.

Изпитанията са започнали през ноември и ще продължат около пет месеца и половина или до април.

Системите на "Сименс" за управление са шест, с три подсистеми - за управление, автоматика и безопасност.

Възловите станции, където се пресичат трите диаметъра на метрото, са три, като в момента се работи по две от тях. По данни на проф. Братоев станция НДК II, на бул. "Витоша" и "Патриарх Евтимий", е почти завършена.

Там остава да се изгради само връзката със старата НДК. Другата връзка е на Орлов мост - с метростанцията на "Климент Охридски", която също вече е завършена.

Пероните на третата линия са отделени от влаковете с прозрачни отваряеми врати, за да нямат пътниците достъп до релсовите пътища с цел повишаване на безопасността.

Машинистът има по-ограничени функции с оглед да се избегне субективният фактор, но в екстрена ситуация той може ръчно да поеме управлението, каза още Братоев.

Очакванията са третата линия на метрото да се придвижват около 200 000 пътници дневно.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените