Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Още канали Discovery по Булсатком

„През червеевата дупка" с Морган Фриймън ще продължи с пети сезон по Discovery Science тази есен
„През червеевата дупка" с Морган Фриймън ще продължи с пети сезон по Discovery Science тази есен

"Дискавъри" и "Булсатком" са се договорили да разширят партньорството си със сателиятния оператор Булсатком, става ясно от съобщение на оператора.

Новото споразумение за излъчване ще предостави на абонатите на „Булсатком" достъп до пълния пакет програми на Discovery Networks и Eurosport, налични на местния пазар, състоящ се от 14 канала: Discovery Channel, TLC, ID Xtra, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World, Discovery HD Showcase, ID Xtra HD, Discovery Science HD, Animal Planet HD, Eurosport, Eurosport 2, Eurosport HD, Eurosport 2 HD.

Максим Заяков, съсобственик на „Булсатком": „Доволен съм от постигането на споразумение, което ни позволява да предложим на клиентите ни разнообразно съдържание в дългосрочен план. Партньорството ни с Discovery Networks ще позволи на зрителите да имат достъп до полезни, образователни и забавни изживявания. Дискавъри е ангажиран да предоставя на зрителите най-висококачествено съдържание, а Булсатком да предоставя най-добрите продукти и услуги. Нашите клиенти могат само да спечелят от това дългосрочно партньорство."

Наскоро стартиралият в България канал за мистерии и загадки, ID Xtra, печели аудитория сред жените между 20 и 49 г., ставя ясно от данни предоставяни от групата канали. Някои от ключовите програми от портфолиото на Discovery Networks, които ще радват зрителите през есента, са: „Динамо: Невероятни магии", сезон 4, по Discovery Channel, „Опра представя: Майсторски клас" с Джъстин Тимбърлейк по TLC, „През червеевата дупка" с Морган Фриймън, сезон 5, по Discovery Science.

Пийпълметричните данни сочат, че през май т.г., Discovery Channel достигна най-високия пазарен дял в историята на компанията сред мъжете между 20 и 40 г. и подобри представянето си със +79% (първата половина на 2014 спрямо първата половина на 2013 г.). TLC допринесе за този ръст, увеличавайки дяла си със +107% през второто тримесечие на 2014 г. спрямо същия период на миналата година.

От май 2014 г. мажоритарният дял в Eurosport засилва лидерството на Discovery като най-голямата медийна група в света в платената телевизия. С помощта на несравнимите спортни предавания като Бундеслига, Ролан Гарос, Тур дьо Франс или Ла Вуелта, Eurosport предоставя най-добрата форма на телевизионно развлечение и е естествено продължение на почти 30-годишното лидерство на Discovery в жанра.

 

Най-четените